Didėjant konkurencijai restoranų rinkoje, maitinimo įmonių vadovai kelia aukštesnius reikalavimus savo valdymo sistemoms. Iš jų tikimasi realios pagalbos ne tik aptarnaujant klientus, bet ir valdant įmonės procesus, kontroliuojant personalo veiklą, analizuojant pasiektus rezultatus bei planuojant verslą.
Pasaulinis restoranų sistemų lyderis MICROS klientų pasitenkinimą laiko pagrindiniu prioritetu. Galingos ir stabilios MICROS sistemos suteikia galimybę pateikti klientui tai, ko jis nori, tada, kai jam reikia, ten, kur jis yra – restorane, bare, picerijoje ar kazino.
Jeigu, analizuodami verslą, žvilgsnį nukreiptumėte į įmonės vidų, galėtumėte identifikuoti pagrindinius našumo rodiklius (angl. „key performance indicators“), slypinčius už pardavimo, marketingo ir pajamų skaičių. Galbūt jau turite ir tam reikalingus įrankius, kaip pavyzdžiui, „Microsoft SQL Server“ ir „Microsoft Office Excel“, kurie padėtų atlikti šį darbą.
Jūsų gimtadienio data? Ne. Jūsų vaikų vardai? Ne. Jūsų mėgstama krepšinio komanda? Gal. Pripažinkime: slaptažodžiai, kuriuos lengva atsiminti yra nesudėtingai atspėjami. Atitinkamai, sudėtingi slaptažodžiai nors ir yra saugūs taip pat yra ir labai sunkiai įsimenami, todėl žmonės yra linkę juos užsirašyti, kas yra dar blogiau nei prastai pasirinktas slaptažodis.
Mobilių prietaisų naudojimas gamyklos ceche padidina produktyvumą ir efektyvumą bei taupo laiką ir pinigus.
Mobilios technologijos yra puiki galimybė gamybininkams. Ar darbuotojai tikrintų atsargų lygius realiu laiku, ar ieškotų schemų taisymo metu, nešiojami įrenginiai duomenis pateikia ten ir tada, kai jų reikia. Jų dėka išvengiame pasikartojančio popierizmo ir laiką eikvojančių kelionių iki darbo vietos. Mobilūs prietaisai, bevieliu ryšiu sujungti su įmonės tinklu, pagrindinei Jūsų naudojamai sistemai suteikia nuolat atnaujinamą informaciją, kad ir ką Jūs pasirinktumėte analizuoti.
Procesų modeliavimas (angl. Process Managment) – tai pasaulyje vis labiau populiarėjantis įrankis, skirtas grafiškai atvaizduoti įmonėje esančią veiklą. Sistemoje leidžiama vartotojui suprantama išraiška apibrėžti procesą, nurodant reikalingus parametrus: žingsnius, atsakomybes, terminus. Dažna įmonė turi skirtingų veiklos rūšių, kurias reikia aiškiai apibrėžti ir realizuoti. Įsidiegus verslo valdymo sistemą, atsitinka, kad pati sistema neatneša įmonėje aiškumo, ir sudėtingi procesai nepaaiškėja arba tampa dar sudėtingesni.
Vidutinio dydžio įmonės turi svarių priežasčių, kodėl turėtų naudotis „programinė įranga kaip paslauga“ (SaaS – „software-as-a-service“) modeliu, tačiau jis nebūtinai patenkins visus šių įmonių poreikius.
Lengva nuspėti, kodėl priimantys verslo sprendimus asmenys linksta prie SaaS koncepcijos. Po šia sąvoka (kartais vadinama „programinė įranga pagal paklausą“ arba „programinė įranga, pagrįsta abonentiniu mokesčiu“) slypi tai, jog kompanija moka mėnesinį mokestį už vartotoją, taip „išsinuomodama“ programinę įrangą iš paslaugos teikėjo.
Verslininkai pasiruošę investuoti į savo įmones, sakydami, jog gali tikėtis šiek tiek uždirbti iš šių investicijų. Pagalvotumėte – logiška? Tačiau rinkoje vis dar yra nuomonių, kad kalbant apie IT projektus, investicijų grąža ne visada aiški. To priežastimi dažnai būna netikėti kaštai arba tai, kad klientas jau pačioje pradžioje buvo netinkamai informuotas.
Naudojant paprastą informacijos surinkimą ir perdavimą (Really Simple Syndication – PISP), verslo procesai gali tapti efektyvesni, o perkrautiems informacija darbuotojams suteikta galimybė geriau valdyti informaciją. Šis straipsnis turėtų būti aktualus įmonėms, turinčioms daug darbuotojų bei apdorojančioms didžiulius informacijos srautus.
Visoms įmonėms, nuo gegužės 1 iki liepos 31 dienos perkančioms bet kurį bazinį „Būtent“ verslo valdymo sprendimą, UAB „BŪTENTA“ dovanoja 3000 Lt vertės specifinį įmonės poreikius atitinkantį modulį arba papildomas darbo su programa vietas (tinklines ar terminalines). Šia akcija siekiame paskatinti įmones susitvarkyti savo verslo procesus ir juos optimizuoti, kad ekonominio sunkmečio akivaizdoje, kai aplinkui girdime bankrutuojančių įmonių atgarsius, būtų lengviau išlaikyti savo poziciją rinkoje.
Kiekvienais metais konkurencija logistikos rinkoje vis stiprėja. Uosto kompanijos, konteinerių terminalai bei logistikos centrai darbo efektyvumo įvertinimui naudoja įvairius parametrus. Geriausiai situaciją atspindi vienos transakcijos atlikimo sąnaudos ar per metus perkrauto TEU (dvidešimties pėdų ekvivalentinis vienetas) kiekis intermodaliniuose terminaluose.