Verslo mobilumas – visos elektroninės priemonės, padedančios darbuotojams gauti įmonės turimus duomenis „čia ir dabar“. Telegrafas ir faksas buvo pirmosios technologijos, kurios leido paspartinti verslo procesą. Verslo mobilumas ir toliau juda šia kryptimi, siekiama įmonės darbuotojui suteikti dar daugiau galimybių.
Personalo valdymas yra viena iš sudėtinių verslo valdymo dalių. Personalas kuria įmonės vertę, todėl pernelyg brangiai kainuoja nekreipti dėmesio į šią įmonės veiklos sritį. Itin svarbu pasirinkti tinkamas priemones. Laiku priėmus teisingą sprendimą lieka vienintelis kelias – stebėti efektyvumo didėjimą.
Versle, kaip ir gyvenime, nieko nėra pastovaus, nuolat viskas keičiasi. Pokyčiai vyksta tiek įmonės viduje, tiek išorėje. Kinta konkurencinė situacija, ekonominė ir teisinė aplinka; įmonės kuria ir įgyvendina naujus verslo planus. Informacinės sistemos yra neatskiriama bet kurios įmonės infrastruktūros dalis, užtikrinanti operacinę veiklą.
Nors platinamų informacinių sistemų sistemų populiarumas auga, ginčai dėl šių sistemų privalumų, palyginti su specialiai sukurta programine įranga įmonės viduje, neblėsta. Ekonominė logika sako, kad masinė standartinio produkto gamyba sukuria parengtus naudoti produktus mažesne kaina. Šiais laikais liko nedaug entuziastų, kurie sugalvoja patys sukonstruoti automobilį, tačiau analogiškas sprendimas kurti programinę įrangą nekelia nuostabos.
Ne per seniai atliktos apklausos parodė, kad beveik pusė Lietuvos įmonių savininkų ir vadovų nelinkę investuoti į informacijos ir procesų valdymo ir saugumo priemones. Šis vadovų nenoras reiškia ne tik tai, kad daugelis jų aklai pasitiki įmonės kompiuterinių sistemų saugumu bei savų darbuotojų sąžiningumu. Daugelis vadovų iki šiol informacijos ir procesų valdymo sprendimus laiko tik technologinėmis priemonėmis darbui palengvinti. Taip atsitinka todėl, kad šių sprendimų atžvilgiu vyrauja išankstinė nuostata, arba prietarai.
Šalta grandinė yra kontroliuojamos temperatūros tiekimo grandinė. Nepertraukta šalta grandinė yra nuolatinė tiekimo ir paskirstymo veikla, kurioje išlaikoma tam tikra temperatūra. Šalta logistikos grandinė naudojama tikslu pailginti ir užtikrinti temperatūrai jautrių produktų galiojimo laiką, tokių kaip švieži žemės ūkio produktai, šaldytas maistas, chemijos pramonės produktai ir farmaciniai vaistai.
Šalta grandinė gali būti valdoma kokybės valdymo sistemos. Ji turi būti išanalizuota, įvertinta, kontroliuojama, įforminta dokumentais ir patvirtinta.
Ar Jūsų verslas kenčia nuo nepastovaus, neprognozuojamo ir neįtakojamo klientų srauto?
Nepastovus klientų srautas neleidžia efektyviai išnaudoti turimų resursų. Trumpalaikis klientų pagausėjimas akivaizdžiai pabrėžia resursų trūkumą, todėl kartais tenka atsisakyti darbų, kurie būtų daromi kitomis aplinkybėmis. Bet kai klientų užsakymų yra mažiau nei resursų – vyksta prastovos, negaunamos potencialios pajamos.
Straipsnyje aptariamos ilgalaikės priemonės, kurios didina klientų lojalumą, generuoja nuspėjamą ir svarbiausia – įtakojamą klientų srautą.
Kuris restorano vadovas nenorėtų, kad klientų aptarnavimas jo restorane būtų nepriekaištingai tobulas? Kuris niesiekia, kad situacija būtų kontroliuojama nuo to momento, kai klientas paskambino į restoraną ar įžengė į jį? Kada klientas bus pasodintas prie staliuko? Po kiek laiko padavėjas priims užsakymą? Kada patiekalas bus patiektas? O gal visi staliukai užimti ir reikės palaukti? Kiek laiko klientas lauks?
Šiuos ir daugelį kitų klausimų padeda spręsti restoranų valdymo sistema MICROS.
Darbo laiko skaičiavimas aktualus bet kurioje įmonėje, nepriklausomai nuo jos dydžio, veiklos pobūdžio ir verslo procesų struktūros. Laiko nuostoliai, atsirandantys dėl vėlavimo, pravaikštų, neracionalaus darbuotojų perkėlimo, paprastai gerokai viršija automatizuotos programos diegimo bei priežiūros išlaidas.
Siekdami, kad darbuotojai sąžiningai ir efektyviai dirbtų, įmonių vadovai neretai imasi gana drastiškų personalo darbo kontroliavimo priemonių. Sekimas, papildomas ir dažnai visai neefektyvus kontrolieriaus etatas arba baudos negelbsti nuo savivaliavimo, disciplinos stokos ir atsainaus personalo požiūrio į darbą, netgi priešingai – sukuria priešišką tarpusavio santykių atmosferą ir net gali pabloginti situaciją.
Ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų įrankiai suteikia galios vidutinio dydžio įmonėms efektyviai organizuoti rinkodaros ir reklamos kampanijas.
Vidutinio dydžio įmonės vis dažniau diversifikuoja reklamos ir rinkodaros priemones – naudodamos komunikaciją telefonu, internetu ir el. paštu. Pastangos stebėti daugeliu kanalų vykstančios kampanijos efektyvumą ir greitas reagavimas į pasikeitimus tampa didžiuliu iššūkiu. Tačiau ekspertai teigia, jog šioje situacijoje įmonėms konkurencinį pranašumą gali suteikti CRM įrankiai.