Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami atlyginimų skaičiavimo, buhalterinės apskaitos, dokumentų valdymo valdymo procesai.
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami paslaugų klientams ir darbų vykdymo valdymo, gamybos valdymo, projektų valdymo procesai.
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami pardavimų parduotuvėse apskaitos, elektroninės komercijos, tiekimo procesų valdymo procesai.
Daugelis įmonių žemo darbo našumo, blogo klientų aptarnavimo priežastimi laiko viską apimančios verslo valdymo sistemos nebuvimą. Išnagrinėjus įvairių įmonių veiklą, išskirti tipiniai procesai, kuriuos galima automatizuoti verslo valdymo sistemos pagalba. Šioje dalyje nagrinėjami prekių, paslaugų, gaminių kainynų-katalogų sudarymo ir keitimo, naujų klientų paieškos ir esamų klientų skatinimo naujiems pirkimams, kontaktų su klientais valdymo-registravimo, planavimo, vykdymo kontrolės, komercinių pasiūlymų, sutarčių ir užsakymų vykdymui ruošimo bei vykdymo kontrolės procesai parodant pagrindinius sprendimus bei jų naudą. Ypač atkreipiamas dėmesys į būdą, kaip panaudoti internetą šių sprendimų efektyvumui didinti.
Ateityje taip pat skaitykite kitas straipsnio dalis, kuriose bus analizuojami kiti procesai.
Nereikia būti dideliu ekspertu, kad žinotum, jog verslo valdymo sistemos yra viena brangiausių technologinių investicijų įmonei. Tačiau, iš kitos pusės, tokių projektų kaina labai skiriasi. Atsiželgiant į įvairiausius veiksnius, verslo valdymo sistemos diegimo kaina svyruoja nuo keliasdešimt tūkstančių iki dešimčių milijonų litų. Niekas negali pateikti stebuklingos formulės, kaip tiksliai apskaičiuoti tokio projekto kaštus. Tačiau yra keletas svarbių dalykų, kurie padės jums tiksliau įvertinti verslo valdymo sistemos diegimo sąmatą.
Dažnai įmonėms ar organizacijoms, svarstant apie IT įrangos atnaujinimą, kyla klausimų, ar suderinami „Apple“ ir „Windows“ bei kokias galimybes suteikia skirtingų programinių įrangų naudojimas. Bendrovė „Blue Bridge Bond“, teikianti IT sistemų priežiūros ir valdymo paslaugą „ValdykIT“, sudarė TOP 10 klausimų, kuriuos dažniausiai užduoda įmonės apie „Apple“ ir „Windows“ suderinamumą.
Į klausimus atsako „Blue Bridge Bond“ direktorius Artūras Šriupša.
Dabar kiekvienai bendrovei ar net
kiekvienam didesniam kuriamam projektui yra labai svarbu turėti savo
tinklalapį, kuris leistų pristatyti informaciją apie save klientams internete.
Galima samdyti programuotojus bei dizainerius ir tam išleisti tūkstančius litų,
tačiau jei projekto reikalavimai nėra ypač dideli ir specifiniai, galima
pasinaudoti nemokamomis turinio valdymo sistemomis (angl. CMS – content management systems).
Straipsnis supažindins su šia
interneto technologija ir parodys, kad dabar ir nemokamos sistemos yra gana
kokybiškos ir geba tenkinti net ir labai didelius jūsų reikalavimus.
Per visą santykių su klientų ciklą, nuo pradinio pritraukimo iki lojalumo skatinimo, klientais besirūpinančios įmonės verslo kertinis akmuo – rūpinimasis klientais. Rūpinimosi klientais sprendimai siekia strateginių verslo tikslų: pagerinti klientų aptarnavimą, tuo pat metu mažinant veiklos kaštus; suteikti klientui galią pačiam save aptarnauti; individualizuoti klientams tiekiamas paslaugas bei prekes; galiausiai -užsitarnauti tvirtą kliento lojalumą, “prisirišant” jį visam gyvenimui.
Didelėms įmonėms ir organizacijoms (toliau – įmonėms) skirtos verslo vadybos informacinės sistemos (VVIS) ne visada išsprendžia įmonių problemas. Pasitaiko atvejų, kai pirkėjui norint gauti „vaisių“, jis būna priverstas įsigyti „medį“ ar net visą sistemų „sodą“. Dar daugiau – įmonėms tenka samdyti „sodo prižiūrėtojus“, t. y. žmones, prižiūrinčius sistemas ir mokančius vartotojus.
Ryšių su klientais valdymas – tai ne technologija, o visą įmonę apimantis procesas. Tačiau technologijos čia taip pat vaidina ne mažiausią vaidmenį. Įmonę apimanti CRM transformacija ir CRM veiksmingumas didele dalimi priklauso nuo technologijų, ir pirmiausia – nuo pardavimų proceso automatizavimo. Pardavimų proceso automatizavimui skiriama tiek daug dėmesio todėl, kad būtent pardavimų metu geriausiai juntama įvairių į klientus orientuotų projektų rinkodaros ir klientų aptarnavimo bei globos poveikis.