3PL paslaugų valdymo modulis leidžia apskaityti kitų savininkų prekes bei apmokestinti klientus už suteiktas paslaugas. Paslaugomis gali būti laikomas sandėliavimo ploto suteikimas, prekių perpakavimas, lipdukavimas, užsakymų surinkimas, ir t.t. Visi veiksmai sandėlyje registruojami radijo ryšio terminalais, skanuojant brūkšninius kodus. Sandėlio administratorius sistemoje gali valdyti visus sandėlyje realiai vykstančius procesus. Sandėlio klientai WEB svetainėje gali matyti […]
Soft4Inventory sprendimas užtikrina optimalų atsargų planavimą, jų atnaujinimą bei tiekimą, padeda verslui efektyviai valdyti atsargas taupant įmonės kaštus, stipriai mažinant rizikas ir didinant darbuotojų produktyvumą. Atsiranda galimybė išlaisvinti įšaldytas apyvartines lėšas ir išvengti nelikvidžių prekių nuostolių. Tiksli atsargų analitika įgalina operatyviai priimti svarbius sprendimus ir taupo svarbų darbuotojų laiką. Sprendimo unikalumas – atsargų valdymas, kai […]
Sistema valdo visą sandėlio darbą realiu laiku. Jos tikslas yra visiškas sandėlio ciklų valdymo automatizavimas – nuo prekių priėmimo į sandėlį momento iki klientų užsakymų pristatymo. Sandėlio valdymo sistema (WMS) optimizuoja inventoriaus perkėlimus ir saugojimą, suskirstydama sandėlį į tikslines zonas ir produktyviausiai išnaudojamą sandėliavimo plotą. Kaupikliai (skeneriai) padeda užkirsti kelią klaidoms, matomi tikslūs duomenys.
Integrra – dokumentų ir užduočių valdymo sistema, paremta debesijos kompiuterijos pagrindu. Sistemos paskirtis – dokumentų ir užduočių valdymo procesų elektroninėje erdvėje užtikrinimas: įstaigos sudarytų (siunčiamų, vidaus dokumentų, sutarčių ir kt.) ir gautų dokumentų apskaita, dokumentų rengimas, parengtų ir gautų dokumentų administravimas, saugojimas ir dokumentų paieškos užtikrinimas. Jūsų trišalius/dvišalius dokumentus galite pasirašyti el. parašu INTEGRRA sistemoje. […]
Nuo 1998 metų specializuodamiesi valstybinių registrų kūrimo srityje ir gerai išmanydami registravimo procesus bei skirtingas registrų teisines bazes pasauliniu mastu, sukūrėme unifikuotą registravimo platformą URP, kuri apima standartinių procesų automatizavimą bei lengvai pritaikoma besikeičiantiems poreikiams. Platforma leidžia ne tik greitai pasiūlyti užsakovui veikiantį sprendimą, bet taip pat lengvai pritaikyti srities procesus skirtingų šalių poreikiams. URP […]
Norėdami automatizuotoms sistemoms suteikti daugiau valdymo ir pritaikymo galimybių be specialių programavimo žinių, patobulinome atviro kodo BPMN darbų sekų variklį ir jį pritaikėme kitose specializuotuose savo platformose. Variklis apdoroja BPMN2 notacija sukurtas reikiamų dalykinių sričių procesų schemas, kurias užsakovas gali modeliuoti ir valdyti savarankiškai. BPM variklis leidžia automatizuotai organizuoti, valdyti ir skirstyti įvykius ar užduotis […]
„Avilys SDP“ – tai turinio valdymo (ECM) platforma, kuri apima metodus ir įrankius, naudojamus užfiksuoti, valdyti, įrašyti, išsaugoti ir pateikti informaciją, dokumentus ir duomenis, susijusius su organizacijos veiklos procesais, bei kurios pagalba galima konfigūruoti ir kurti naujus modulius bei taikomąsias programas įvairiam su organizacijos veiklos procesais susijusiam funkcionalumui įgyvendinti. Plačiau: www.asseco.com/avilys-sdp
StrongPoint savitarnos kasų programinė įranga išsiskiria ženkliai intuityvesniu valdymu nei kiti rinkoje esantys sprendimai. Ši savybė minimizuoja parduotuvės darbuotojo įsikišimo poreikį. Sistema turi svėrimu paremtą duomenų bazę, kuri užtikrina, kad visos prekės būtų nuskanuojamos prieš pakuojant į krepšius. Programinė įranga gali būti integruojama su StrongPoint savitarnos kasa arba bet kuriais kitais savitarnos kasų modeliais.
Konkurencingame ir greitai kintančiame mažmeninės prekybos pasaulyje, įmonės, norėdamos būti sėkmingomis turės patenkinti savo klientus, suteikiant jiems kokybišką aptarnavimą. Kai klientai apsilanko jūsų parduotuvėje, jie tikisi rasti produktų pasirinkimą lentynose, efektyvų aptarnavimą, greitą atsiskaitymą kasoje ir personalizuotus pasiūlymus. Ar jūs galite pasiūlyti tai ir dar daugiau savo pirkėjui? LS One – POS programinė įranga, sprendžianti […]
LS Central – pirmaujantis sprendimas prekybai, veikiantis MS Dynamics NAV platformos pagrindu. LS Central apima visus mažmeninės prekybos verslo procesus, pradedant asortimento ir prekių lygių valdymu, baigiant pardavimo procesais kasoje. LS Central — išbaigta mažmeninės prekybos verslo valdymo sistema, turinti labai platų, tiek mažam, tiek ir dideliam prekybininkui reikalingą funkcionalumą. Didinkite savo prekybos verslo pelningumą […]