Autorius: Elvinas Černys, UAB „Idėjų Piramidė“ Ar Jūsų verslas kenčia nuo nepastovaus, neprognozuojamo ir neįtakojamo klientų srauto? Nepastovus klientų srautas neleidžia efektyviai išnaudoti turimų resursų. Trumpalaikis klientų pagausėjimas akivaizdžiai pabrėžia resursų trūkumą, todėl kartais tenka atsisakyti darbų, kurie būtų daromi kitomis aplinkybėmis. Bet kai klientų užsakymų yra mažiau nei resursų – vyksta prastovos, negaunamos potencialios […]
Autorius: Blue Bridge Bond, UAB / Elektronika.lt Dažnai įmonėms ar organizacijoms, svarstant apie IT įrangos atnaujinimą, kyla klausimų, ar suderinami „Apple“ ir „Windows“ bei kokias galimybes suteikia skirtingų programinių įrangų naudojimas. Bendrovė „Blue Bridge Bond“, teikianti IT sistemų priežiūros ir valdymo paslaugą „ValdykIT“, sudarė TOP 10 klausimų, kuriuos dažniausiai užduoda įmonės apie „Apple“ ir „Windows“ […]
Autorius: Baltic Hotel and Restaurant Systems Kuris restorano vadovas nenorėtų, kad klientų aptarnavimas jo restorane būtų nepriekaištingai tobulas? Kuris niesiekia, kad situacija būtų kontroliuojama nuo to momento, kai klientas paskambino į restoraną ar įžengė į jį? Kada klientas bus pasodintas prie staliuko? Po kiek laiko padavėjas priims užsakymą? Kada patiekalas bus patiektas? O gal visi […]
Autorius: UAB „UCS Baltic“ Darbo laiko skaičiavimas aktualus bet kurioje įmonėje, nepriklausomai nuo jos dydžio, veiklos pobūdžio ir verslo procesų struktūros. Laiko nuostoliai, atsirandantys dėl vėlavimo, pravaikštų, neracionalaus darbuotojų perkėlimo, paprastai gerokai viršija automatizuotos programos diegimo bei priežiūros išlaidas. Siekdami, kad darbuotojai sąžiningai ir efektyviai dirbtų, įmonių vadovai neretai imasi gana drastiškų personalo darbo kontroliavimo […]
Autorius: Columbus IT Partner Ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemų įrankiai suteikia galios vidutinio dydžio įmonėms efektyviai organizuoti rinkodaros ir reklamos kampanijas. Vidutinio dydžio įmonės vis dažniau diversifikuoja reklamos ir rinkodaros priemones – naudodamos komunikaciją telefonu, internetu ir el. paštu. Pastangos stebėti daugeliu kanalų vykstančios kampanijos efektyvumą ir greitas reagavimas į pasikeitimus tampa didžiuliu iššūkiu. […]
Autorius: Baltic Hotel and Restaurants Systems Didėjant konkurencijai restoranų rinkoje, maitinimo įmonių vadovai kelia aukštesnius reikalavimus savo valdymo sistemoms. Iš jų tikimasi realios pagalbos ne tik aptarnaujant klientus, bet ir valdant įmonės procesus, kontroliuojant personalo veiklą, analizuojant pasiektus rezultatus bei planuojant verslą. Pasaulinis restoranų sistemų lyderis MICROS klientų pasitenkinimą laiko pagrindiniu prioritetu. Galingos ir stabilios […]
Autorius: Tomas Parnarauskas, UAB „NOD Baltic“ Jūsų gimtadienio data? Ne. Jūsų vaikų vardai? Ne. Jūsų mėgstama krepšinio komanda? Gal. Pripažinkime: slaptažodžiai, kuriuos lengva atsiminti yra nesudėtingai atspėjami. Atitinkamai, sudėtingi slaptažodžiai nors ir yra saugūs taip pat yra ir labai sunkiai įsimenami, todėl žmonės yra linkę juos užsirašyti, kas yra dar blogiau nei prastai pasirinktas slaptažodis. […]
Autorius: Columbus IT Partner Mobilių prietaisų naudojimas gamyklos ceche padidina produktyvumą ir efektyvumą bei taupo laiką ir pinigus. Mobilios technologijos yra puiki galimybė gamybininkams. Ar darbuotojai tikrintų atsargų lygius realiu laiku, ar ieškotų schemų taisymo metu, nešiojami įrenginiai duomenis pateikia ten ir tada, kai jų reikia. Jų dėka išvengiame pasikartojančio popierizmo ir laiką eikvojančių kelionių […]
Autorius: Rita Petružytė, Verslo valdymo sistemų konsultantė Activity Solutions UAB “Innovation Computer Group” Procesų modeliavimas (angl. Process Managment) – tai pasaulyje vis labiau populiarėjantis įrankis, skirtas grafiškai atvaizduoti įmonėje esančią veiklą. Sistemoje leidžiama vartotojui suprantama išraiška apibrėžti procesą, nurodant reikalingus parametrus: žingsnius, atsakomybes, terminus. Dažna įmonė turi skirtingų veiklos rūšių, kurias reikia aiškiai apibrėžti ir […]
Autorius: Columbus IT Partner Vidutinio dydžio įmonės turi svarių priežasčių, kodėl turėtų naudotis „programinė įranga kaip paslauga“ (SaaS – „software-as-a-service“) modeliu, tačiau jis nebūtinai patenkins visus šių įmonių poreikius. Lengva nuspėti, kodėl priimantys verslo sprendimus asmenys linksta prie SaaS koncepcijos. Po šia sąvoka (kartais vadinama „programinė įranga pagal paklausą“ arba „programinė įranga, pagrįsta abonentiniu mokesčiu“) […]