Naujas straipsnis: Autoverslas šiandien: kaip pritraukti ir išlaikyti klientą

2010 06 14 Šaltinis: Softconsulting.lt

Autorius: Elvinas Černys, UAB „Idėjų Piramidė“

Ar Jūsų verslas kenčia nuo nepastovaus, neprognozuojamo ir neįtakojamo klientų srauto?

Nepastovus klientų srautas neleidžia efektyviai išnaudoti turimų resursų. Trumpalaikis klientų pagausėjimas akivaizdžiai pabrėžia resursų trūkumą, todėl kartais tenka atsisakyti darbų, kurie būtų daromi kitomis aplinkybėmis. Bet kai klientų užsakymų yra mažiau nei resursų – vyksta prastovos, negaunamos potencialios pajamos.

Straipsnyje aptariamos ilgalaikės priemonės, kurios didina klientų lojalumą, generuoja nuspėjamą ir svarbiausia – įtakojamą klientų srautą.

Straipsnį skaitykite čia.

Atgal į sąrašą
Į viršų