„Informacinės technologijos“ įdiegė „Oracle“ personalo valdymo sistemą AB „Mažeikių nafta“

2008 05 12

Informacijos šaltinis:  UAB “Informacinės technologijos”

Tai – pirmasis toks projektas, kai viena didžiausių „Oracle“ partnerių Baltijos šalyse UAB „Informacinės technologijos“ pritaikė „Oracle“ personalo valdymo (Human Resources) sistemą Lietuvoje veikiančios bendrovės poreikiams. Įdiegta naujoji sistema leidžia „Mažeikių naftai“ optimizuoti personalo valdymo procesus, gerinti personalo valdymo kokybę, vidinę komunikaciją tenkinant darbuotojų ir klientų poreikius. 

Pasak „Informacinių technologijų“ projektų vadovo Gintauto Šepučio, „Oracle“ „E-Business Suite” sistemos finansų posistemės diegimai nėra naujiena Lietuvoje, tačiau jos personalo valdymo posistemės modifikacija pagal Lietuvos teisės aktų reikalavimus, vidines kliento darbo taisykles ir poreikius, yra pirmas toks užsakymas bendrovei.

„Tai rodo, kad vietos rinkoje atsiranda paklausa galingoms ir lanksčioms personalo valdymo sistemoms, kurios padeda geriau rūpintis darbuotojais sprendžiant visus jų su darbo santykiais susijusius klausimus, pradedant nuo įdarbinimo, mokymų iki atostogų, sveikatos tikrinimų plano ir t.t. Ir „Oracle“ turi ką pasiūlyti, kad būtų patenkinti šie kylantys rinkos poreikiai – turtingą personalo valdymo sistemos funkcionalumą, lankstumą, konfigūravimo ir priežiūros paprastumą.“, – sako G. Šeputis.

Pasak jo, pusantrų metų kurta personalo valdymo sistema automatizuoja „Mažeikių naftos“, turinčios daugiau kaip 3.000 darbuotojų, personalo valdymo procesus,užtikrina sklandesnius ryšius tarp skirtingų įmonės padalinių, sudaro galimybes efektyviai organizuoti su personalo valdymu ir darbo apmokėjimu susijusią įmonės veiklą, perkėlė veiklos procesus į elektroninę erdvę. 

„Oracle“ personalo valdymo programa rinkos tyrimo agentūrų „Gartner“ ir IDC yra pripažinta geriausia pasaulyje. Džiugu, kad didžiausia Lietuvos įmonė AB “Mažeikių nafta” pasirinko „Oracle“ savo personalo valdymo procesų automatizavimui. „Oracle“ personalo valdymo programa apima visą darbų su personalo valdymu susijusią  grandinę: darbuotojų įdarbinimo, kompetencijų nustatymo, karjeros planavimo, veiklos vertinimo, mokymo,  atlygio už darbą valdymo, darbo laiko apskaitos ir pan. Programa sukurta remiantis geriausia pasaulio praktika, leidžiančia nemažai funkcijų tvarkyti savitarnos būdu. Tikimės, kad „Oracle“ personalo valdymo programa palengvins ne tik personalo skyriaus specialistų, bet ir pačių įmonės darbuotojų darbą, o personalo skyriui liks daugiau laiko užsiimti esminiais darbais, veiklos analize bei strategavimu, – sako „Oracle“ vadovas Lietuvoje Kristijonas Kaikaris.

„Mažeikių naftoje“ įdiegta „Oracle“ personalo valdymo sistema apima darbuotojų atrankos, įdarbinimo, mokymo, administravimo, darbo vertinimo (karjeros) ir darbo užmokesčio apskaitos sritis.

Darbuotojų paieškos ir atrankos modulyje saugoma išsami informacija apie kandidatus į naujus darbuotojus. Jos pagalba pagreitėja naujų specialistų paieškos ir atrankos procedūros.

Mokymo modulis apima vidinius, išorinius ir savarankiškus darbuotojų mokymus. Jo pagalba darbuotojai turi galimybę mokytis savarankiškai „on-line“ būdu, laikyti vienkartinius ir periodinius kvalifikacijos egzaminus, saugos darbe srityje, specialiųjų žinių tikrinimo srityje. Mokymo modulis padeda apskaičiuoti ir išorinių mokymų išlaidas.

Administravimo modulis automatizuoja darbuotojų įdarbinimo procedūras: sutarties parengimą, reikalingų asmenų informavimą apie įdarbintą naują darbuotoją, atlyginimo ir darbo grafiko darbuotojui priskyrimą. Jis taip pat skirtas rengti įvairius įsakymus vienam darbuotojui ar jų grupei, formuoja įsakymų žurnalą. Šis modulis turi sąsają su darbo laiko apskaitos programa. Administravimo modulio pagalba automatizuojami darbo vietos funkcijų aprašymo, darbo sutarčių priedų, kvalifikacinių reikalavimų sąrašo, pareiginių nuostatų rengimo darbai. Kita svarbi funkcija – kompiuterizuota darbo laiko apskaita, kuri vykdoma automatiškai pildant darbo laiko apskaitos žiniaraščius. Juos pildant kasdien nurodoma, kiek valandų darbuotojas dirbo, kada ir dėl kokių priežasčių buvo nedarbingas, kada atostogavo ar sirgo. „Mažeikių naftoje“ yra apie 150 tokius žiniaraščius pildančių žmonių. Darbo laiko apskaita yra integruota su darbo užmokesčio apskaitos moduliu.

Moduliuose „Darbo sauga“ bei „Darbo medicina“ kaupiama informacija apie incidentus darbe, profesines ligas, atliktus ir planuojamus darbuotojų sveikatos tikrinimus, skiepijimus, darbo vietų rizikos vertinimą.

Darbuotojo vertinimo /Karjeros modulio paskirtis – padėti įvertinti darbuotojui iškeltų tikslų įvykdymą, jo įgytą kompetenciją (on-line) būdu.

Darbo užmokesčio apskaitos modulis, naudodamas darbo laiko apskaitos duomenis, apskaičiuoja kiekvieno darbuotojo algą ir parengia mokėjimų nurodymus bankams. Tiek personalo valdymo moduliai, tiek darbo užmokesčio modulis yra visiškai integruoti su „Oracle“ finansinės posistemės moduliais. Daugiau negu 150 įvairių priskaitymų ir atskaitymų yra apskaičiuojama šio modulio pagalba. 

Daugiau informacijos:

 UAB „Informacinių technologijų“ atstovė ryšiams su visuomene Eglė Kijauskienė, tel. 8 656 26 353

Apie „Informacinių technologijų“ grupę:

Informacinių technologijų paslaugas tarptautinei rinkai teikiančią „Informacinių technologijų“ (IT) grupę sudaro 5 bendrovės, veikiančios Baltijos šalyse ir Lenkijoje.

1991 m. įkurta pirminė (motininė) UAB „Informacinės technologijos“. Prie jos 2006 m. prijungta UAB „Dokumentų valdymo sistemos“. Antra bendrovė Vilniuje UAB „Mebius IT Vilnius“ veikia nuo 2005 m. Kitos trys antrinės (dukterinės) įmonės tokiu pačiu pavadinimu „Mebius IT“ veikia Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Šiuo metu IT grupėje dirba apie 420 darbuotojų. Jos apyvarta 2007 m. sudarė 79,1 mln. Lt (2006 m. – 45,2 mln.Lt).

Septyniolikos metų stambių programinių sistemų kūrimo patirtį turinčios grupės IT paslaugomis jau naudojosi Švedijos, Olandijos, Slovėnijos, Pietų Afrikos Respublikos, Čekijos, Australijos, Rusijos, Lenkijos, Suomijos, Danijos finansų bendrovės.

IT grupė turi per 200 klientų, kuriems teikia šias IT paslaugas: stambių verslo valdymo sistemų, duomenų saugyklų bei verslo analizės sprendimų, geoinformacinių sistemų, dokumentų valdymo, specializuotų programinių informacinių sistemų kūrimo, diegimo ir priežiūros. Ji atstovauja pasauliniams verslo programinės įrangos gamintojams „Oracle“ (JAV), „TIA Technology“ (Danija), „Quest Software” (JAV), „MapInfo“ (JAV), platina „Saperion“ (Vokietija), „Microsoft“ (JAV), „ABBYY (Rusija)“ įrangą.

IT grupė priklauso (100 proc.) Suomijos verslo informacijos analizės sprendimų lyderei „Affecto“, kurios apyvarta 2006 m. sudarė 50,2 mln. EUR, o 2007 m. – 97,5 mln. EUR. 2007 m. pabaigoje „Affecto“ įmonių grupėje dirbo apie 1130 darbuotojų. „Affecto“ grupės įmonės veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje 2007 m. rugpjūčio mėn. „Affecto”, įsigydama veiklos analizės ir dokumentų valdymo sprendimų tiekėją „Component Software Group ASA”, sustiprinusi savo pozicijas Švedijoje, pradėjo verslą Norvegijoje ir Danijoje.

Apie „Oracle“:

Pasaulinė verslo programinės įrangos lyderė korporacija „Oracle“ yra didžiausia verslo programinės įrangos gamintoja pasaulyje ir šiuo metu pirmaujanti pasaulyje duomenų bazių valdymo sistemos, ryšių su klientais (CRM), tiekimo grandinės (SCM) ir žmogiškųjų išteklių (HRMS) valdymo sistemų tiekėja. “Oracle” yra sukūrusi specialias programas viešojo sektoriaus institucijoms, telekomunikacijų, mažmeninės prekybos bei finansinio sektoriaus įmonėms.

Didžiausios Lietuvos bendrovės ir dauguma viešojo sektoriaus institucijų IT sistemų pagrindu pasirinko „Oracle“ duomenų bazių valdymo sistemas. Technologiniai „Oracle“ sprendimai puikiai pažįstami ir vidutinio dydžio bei mažose įmonėse.

„Oracle“ partnerių tinklą sudaro daugiau nei 45 Lietuvos informacinių technologijų įmonės. Daugiau informacijos apie „Oracle“ galima rasti internete adresu www.oracle.com.

Atgal į sąrašą
Į viršų