“Alna Business Solutions” ryšių su klientais valdymo sistemą pritaikė “Merko statybos” poreikiams

2008 10 21 Šaltinis: Alna Business Solutions
Informacijos šaltinis: UAB “Alna Business Solutions”
 
Verslo valdymo sistemų diegimo ir konsultacijų bendrovė “Alna Business Solutions” efektyvesniam klientų aptarnavimui patobulino “Merko statyba” ryšių su klientais valdymo sistemą “Microsoft Dynamics CRM”. Specifiniams statybų bendrovės verslo poreikiams pritaikyta sistema padės operatyviau aptarnauti klientus. Ir bendrovės specialistus, ir klientus aktuali informacija pasieks reikiamu laiku.

Kaip teigia “Alna Business Solutions” vykdantysis direktorius Marius Juknevičius, ryšių su klientais sistemų diegimas reikalauja ilgalaikės patirties ir įgūdžių. Sistema suteikia naudą tik tada, kai yra pritaikyta įmonės veiklos specifikai. Todėl diegiant šias sistemas, reikia itin atidžiai analizuoti užsakovo verslo poreikius ir apgalvoti, kokius procesus tikslinga automatizuoti.

“Savo veikloje naudojame intelektualias verslo valdymo sistemas, o jų atnaujinimui skiriame ypatingą dėmesį. Ryšių su klientais valdymo sistema leidžia mums nuosekliai rinkti ir analizuoti informaciją apie klientus ir pasiūlyti jiems tinkamiausią sprendimą. Remdamiesi šia informacija, galime daryti išvadas ir apie statybų rinkos pokyčius”, – teigia Gediminas Kazlauskas, “Merko statyba” generalinis direktorius.

Dabar “Microsoft Dynamics CRM” ryšių su klientais valdymo sistema centralizuotoje saugykloje išsaugo visą surenkamą informaciją, kuria gali naudotis pardavimo, rinkodaros ir klientų aptarnavimo darbuotojai.

“Ryšių su klientais valdymas visuomet yra ne tik pardavimų skyriui, bet ir visai įmonei aktualus procesas. Tai ne tik specializuota programinė priemonė, bet ir į klientą orientuota įmonės strategija, užtikrinanti ryšių su klientais tęstinumą. Smagu, kad vis daugiau šalies bendrovių tai supranta ir efektyviai taiko “Microsoft Dynamics CRM” darbo optimizavimui”, – teigia bendrovės “Microsoft Lietuva” verslo strategijos ir rinkodaros vadovas Martynas Bieliūnas.

Kadangi “Merko statyba” stato ir valdo keliolika nekilnojamojo turto objektų, sistema leidžia kaupti visą su klientu ir statybų objektais susijusią informaciją. Ryšių su klientais valdymo sistema padeda atlikti ir bendrovės savikontrolės funkciją – naudojantis ja galima išvengti komunikacijos trikdžių tarp bendrovės specialistų ir klientų, stiprinti bendradarbiavimo ryšius.

Naujausia “Microsoft Dynamics CRM” sistemos versija bendrovei “Merko statyba” suteikia galimybę centralizuotai fiksuoti klientų užklausas bei iškylančius poreikius. Bendraudamas su bendrovės specialistais, klientas gali operatyviai sužinoti apie užsakymo įvykdymo laiką, bei jo vykdytoją.

Apie “Alna Business Solutions”

“Alna Business Solutions” yra “Alnos” grupės įmonė, teikianti veiklos procesų konsultacijas, kurianti, integruojanti, atnaujinanti ir prižiūrinti verslo, informacijos bei darbo procesų valdymo sistemas. Bendrovės pajamos iš veiklos Lietuvoje, Estijoje ir Lenkijoje praėjusiais metais buvo beveik 20,7 mln. litų.

Apie “Merko Statyba”

Statybų bendrovė “Merko statyba” veikia nuo 1997 m. ir kaupia patirtį statybos valdymo, projektavimo ir nekilnojamojo turto vystymo sektoriuose. “Merko statyba” teikia statybos valdymo paslaugas: nuo projektavimo iki statybos užbaigimo ir postatybinio laikotarpio garantinio aptarnavimo. Statybų bendrovės pajamos per praėjusius metus išaugo 40 proc. ir siekė 157,8 mln. litų. 2006 metais bendrovės pajamos sudarė 112,6 mln. litų.

Atgal į sąrašą
Į viršų