„Penkių kontinentų komunikacijų centro“ strategijos kryptis – daugiau dėmesio verslo klientams

2019 09 23

Didesnė orientacija į verslo segmentą ir IT užsakomųjų paslaugų komplekso iš vienų rankų didinimas bus viena esminių strateginių veiklos krypčių, kurią planuoja plėsti UAB „Penkių kontinentų komunikacijų centras“, priklausanti „Penkių kontinentų“ įmonių grupei. Šiuo metu bendrovė plėtoja du prekės ženklus: šviesolaidinį tinklą „Penki“ ir užsakomųjų IT paslaugų (angl. outsourcing) kompleksą verslui iš vienų rankų „ProfIT“.

„Penkių kontinentų komunikacijų centro“ direktorius Romas Rimgaila teigia, kad perorientuoti įmonės veikos strategiją skatina vis didėjantys verslo klientų poreikiai bei augantis naujų klientų skaičius. Vien 2019 m. I pusmečio pardavimų pajamos, lyginant su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo 46 procentais.

„Ilgus metus rinkoje labiau buvome žinomi B2C segmente, plėsdami nuosavą šviesolaidžio tinklą „Penki“ (tuomet jis vadinosi „Skynet“). B2B segmentą auginome palaipsniui. Tačiau per pastaruosius trejus metus jo apimtis ženkliai išaugo, šiuo metu mes aptarnaujame daugiau nei 1000 juridinių klientų įvairiose Lietuvos vietose“, – sako Romas Rimgaila.

Pasak „Penkių kontinentų komunikacijų centro“ direktoriaus, bendrovė planuoja plėsti „ProfIT“ verslo paslaugas ir stiprinti IT specialistų komandą. Šiandien paleista atnaujinta „ProfIT“ interneto svetainė, kurioje verslo klientai gali pasirinkti, kokias paslaugas norėtų gauti, arba išsirinkti vieną dominančią paslaugą iš siūlomų paslaugų paketo, ir čia pat užsisakyti.

R. Rimgaila neslepia, jog „ProfIT“ paslaugos yra orientuotos į mažas ir vidutines įmones, kurios sudaro apie 80 proc. visų šalyje veikiančių juridinių asmenų. Tačiau tarp bendrovės klientų yra ir stambių įmonių, pvz., Lietuvos oro uostai, „Lietuvos geležinkeliai“ ir kitos.

„Mūsų atlikta analizė parodė daugeliui akivaizdų dalyką, kad didžiosios IT paslaugų bendrovės mieliau dirba su stambiais klientais. Tačiau Lietuvoje daugiau nei 80 proc. bendrovių yra mažos ir vidutinės. Taigi „ProfIT“ paslaugas orientavome būtent į tokias įmones. Žinoma, su daug smulkių bendrovių dirbti sudėtingiau, pirmiausia, joms reikia suteikti informacijos apie paslaugų naudą ir ją pagrįsti: kad duomenis saugiau laikyti ne savo kabinete stovinčiame kompiuteryje, o „debesyse“ ar specializuotame duomenų centre; kad paslaugas teiks patyrę specialistai, kuriuos mažoms įmonės samdytis kainuotų pernelyg didelius pinigus“, – dėsto R. Rimgaila.

Patyrusių IT specialistų šiuo metu Lietuvoje trūksta, todėl juos atrasti ir išlaikyti, ypač regionuose, yra sudėtinga. Tad protingiausia dalį procesų perduoti bendrovėms, kurios teikia tokias paslaugas ir turi kvalifikuotų darbuotojų.

„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ direktorius pabrėžia, kad didesnė orientacija į B2B sektorių nereiškia, jog bendrovė mažiau dėmesio skirs šviesolaidinio interneto paslaugų plėtrai.

„Šviesolaidinio interneto ir išmaniosios televizijos paslaugos privatiems klientams išlieka viena iš mūsų prioritetinių veiklos krypčių. Remiantis Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, abonentų, kurie naudojasi šviesolaidinio interneto paslaugomis, skaičius nuolat auga. 2019 m. II-ąjį ketvirtį tokių interneto naudotojų skaičius pasiekė 588,3 tūkst., o per metus padidėjo 2,8 procento. Taigi ir ateityje planuojame teikti privatiems naudotojams geriausius interneto ir televizijos kainos bei kokybės pasiūlymus“, – teigia R. Rimgaila.

Tiesa, R. Rimgaila atkreipia dėmesį, kad bendra interneto ir televizijos paslaugų rinka palaipsniui traukiasi. Tai lemia mažėjantis gyventojų skaičius ir tai, jog dalis Z kartos atstovų plačiau naudojasi mobiliojo interneto paslaugomis. Siekdama išlikti pelninga, bendrovė turi plėsti savo paslaugų portfelį kitose srityse.

 

Šaltinis: Elektronika.lt

Atgal į sąrašą
Į viršų