Kovoje su krize padeda IT (RFID – padidina našumą ir mažina sanaudas)

2008 11 10 Šaltinis: Autepra

Informacijos šaltinis: UAB “Autepra”

Susidomėjimas radijo dažnio identifikavimo technologijos (RFID) panaudojimu sandėlių ir tiekimo operacijoms visą laiką buvo aukštas. Bevielis identifikavimas ir sekimas su RFID sukuria naujus operacijų valdymo būdus, o tai suteikia naujus privalumus ir iššūkius.

Turbūt esate girdėję akronimą “RFID”, kuris reiškia radijo dažnio identifikavimas. Taip pat turbūt žinote, kad RFID kortelė gali turėti unikalią informaciją, identifikuojančią bet kokį daiktą, prie kurio ji prisegta, ir ji gali siųsti duomenis bevieliu ryšiu į kompiuterines duomenų bazes bei tinklus tai leidžia efektyviai realiame laike stebėti šį daiktą.

RFID gamybinėje logistikoje:

  • RFID panaudojimas gamintojų logistikos grandinėje leidžia sumažinti procesuose dalyvaujančių darbuotojų kiekį bei iki minimumo sumažina klaidos tikimybę.
  • Prekė (ar paletė) gamybos ciklo pabaigoje yra pažymima RFID žyme, leidžiančia prekę automatiškai identifikuoti visuose sekančiuose logistikos procesuose.
  • RFID žymė turi unikalų numerį, leidžiantį gauti visą reikiamą informaciją apie prekę – prekės pagaminimo data, pagaminimo užsakymas, gamybos linija, užbaigęs darbuotojas, prekės judėjimo sandėlyje istorija ir pan.

RFID pajamavimo privalumai:

  • Nėra pajamavimo aikštelės – sutaupoma vietos sandėlyje;
  • Nėra pajamavimą atliekančio darbuotojo – sutaupoma etatų;
  • Prekė pervežama iš gamybos tiesiai į sandėliavimo vietą – sutaupoma prekės transportavimo laiko, kas atsiliepia į didesnį transportuojančio darbuotojo našumą.
  • Įvykus žymėjimo klaidai gamyboje, ji aptinkama ir pašalinama jau šiame t.y. sekančiame etape.

RFID komplektavimo privalumai:

  • Atrenkama prekė yra visuomet identifikuojama. Tai sumažina klaidos tikimybę iki minimumo bei nesukuria papildomų klaidos ištaisymo sąnaudų.

RFID išsiuntimo privalumai:

  • Automatiškai identifikuojamos visos į pakrovimo rampą išvežamos prekės. Vežant nenumatytą prekę pro vartus, sistema darbuotoją informuoja garsiniu ir vaizdiniu signalu.
  • Kraunant kliento užsakymą sistema skaičiuoja pakrautų prekių kiekį, ir esant trūkumui neleidžia užbaigti užsakymo, arba vežant perteklinį kiekį – automatiškai informuoja darbuotoją apie klaidą.
  • Galima prekes krauti tiesiai iš sandėlio. Sutaupoma sandėlio vietos, nes nereikalinga prekių sutelkimo aikštelė, taip pat atsisakoma pakrovimą kontroliuojančio darbuotojo.
  • RFID sistemos panaudojimas išsiuntimui leidžia aptikti ankstesniuose komplektavimo procesuose atsiradusias klaidas ir minimaliomis sąnaudomis jas pašalinti.
  • RFID sistemos panaudojimas išsiuntimui leidžia sumažinti išsiuntimo klaidas iki minimumo bei padidina pakrovimo darbo našumą.

Kiekviena įmonė turi unikalius verslo procesus bei skirtingas IT valdymo sistemas. Dėl to sukurti bendro kiekvienam Klientui tinkamą pasiūlymo neįmanoma.

UAB “Autepra” gali Klientui pateikti tiek pilną sandėlio valdymo sistemą su periferine įranga, tiek RFID posistemę su integravimo į esančią IT sistema paslauga, tiek tik RFID sistemos sudedamąsias dalis, kaip fizinius (angl. hardware) įrenginius.

Anksčiau RFID sistemos naudojimą ribojo RFID žymių kaina. Šiai dienai galime pasiūlyti RFID žymes po 0,4 Lt be PVM ir pigiau, priklausomai nuo užsakomo žymių kiekio.

Daugiau informacijos apie technologiją ir teikiamus privalumus:

UAB “Autepra”

Tomas Girdzevičius

direktorius

Mob. tel. 8699 63792

tgirdzevicius@autepra.ltwww.autepra.lt

Atgal į sąrašą
Į viršų