Internetinėse parduotuvėse vis dažniau apsiperka ir garbaus amžiaus klientai

2014 06 12 Šaltinis: Elektronika.lt
Informacijos šaltinis: Elektronika.lt

84-erių – tokio amžiaus yra vyriausias internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ klientas. Parduotuvės duomenimis, pirkinių dairosi ir internetu apsiperka vis daugiau garbaus amžiaus klientų. Vien nuolatinių „Pigu.lt“ pirkėjų, kuriems yra daugiau kaip 70 metų, jos atstovai suskaičiuoja per 2200. Beje, jų vidutinis krepšelis yra 34 litais didesnis nei visų kitų interneto parduotuvės klientų.

„Internetinė prekyba nuo tradicinės pirmiausia skiriasi savo pasiekiamumu ir prieinamumu visiems, visur ir visada. Be to, perkant internetu niekada nebūna eilių, o prekes galima apžiūrinėti tiek laiko, kiek tik norisi. Būtent dėl šių priežasčių internetinė prekyba vis labiau populiarėja tarp įvairaus amžiaus žmonių – ir jaunesnių, kurie šitaip apsipirkdami taupo laiką, ir vyresnių, kuriems ne visuomet paprasta nuvykti į norimą parduotuvę ar prekybos centrą bei parsigabenti įsigytas prekes namo. Internetinės parduotuvės tiek vieniems, tiek kitiems yra tikras išsigelbėjimas: tereikia išsirinkti ir įsigyti norimas prekes – patogiu metu jos bus pristatytos nurodytu adresu arba išduotos prekių atsiėmimo punkte, pašte ar paštomate“, – sako „Pigu.lt“ rinkodaros direktorė Giedrė Vilkė.

Šiai internetinei parduotuvei naktinėtojai nėra neįprastas reiškinys. „Jau trejus metus iš eilės naktiniai apsipirkimai „Pigu.lt“ kasmet paauga penktadaliu. Reaguodami į tai praėjusiais metais klientams pasiūlėme naktinio išpardavimo akciją“, – komentuoja G. Vilkė. Internetinėje parduotuvėje naktį aktyviausiai perkama tarp 1–5 valandos nakties. O daugiausia žmonės perka dieną, darbo metu – tarp 10–11 valandos.

„Pigu.lt“ duomenimis, ką nors įsigiję, antrosios prekės jų klientai sugrįžta po lygiai trijų savaičių. „Tai dažniausiai būna papildoma prekė. Pavyzdžiui, pirmu pirkimu įsigijęs telefoną po 21 dienos klientas sugrįžta pas mus įsigyti jam dėklo, jei pirko kompiuterį – įsigyja jam nešioti tinkamą rankinę“, – teigia G. Vilkė.

Tačiau analizuojant vidutinį metinį „Pigu.lt“ pirkėjo krepšelį matyti, kad įsigyjama įvairių, tarpusavyje nesusijusių prekių. Tai gali būti ir elektronikos gaminiai, ir sodo įrankiai, ir padangos, ir kvepalai. Beje, pastaruosius moterys pirkėjos įsigyja beveik dukart dažniau negu pirkėjai vyrai. O daugiausia, „Pigu.lt“ duomenimis, žmonės perka kiekvieno mėnesio trečiąją savaitę.

Atgal į sąrašą
Į viršų