Šaltinis: Elektronika.lt
Bendrovės „Facebook“ ir „Httpool“ skelbia sudariusios strateginę partnerystę Baltijos šalyse, o tai žada svarbių pokyčių ir Lietuvos verslui. „Facebook“ nurodo, kad ši ilgalaikė partnerystė gali padėti vietos agentūroms ir reklamuotojams pasiekti didesnę auditoriją, įsitraukti į prasmingą dialogą su vartotojais ir taip padidinti vietos įmonių potencialą.
Šios dvi bendrovės jau sėkmingai bendradarbiauja Balkanuose, o dabar „Httpool“ tapo oficialiu „Facebook“ paslaugų atstovu Baltijos regiono šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Įmonė „Httpool“, kaip naujasis oficialus „Facebook“ reklamos sprendimų pardavimo partneris Baltijos regione, teiks paramą, dalinsis žiniomis ir patirtimi su vietos įmonėmis bei padės vykdyti rinkodaros strategijas „Facebook“, „Instagram“, „Facebook Messenger“ ir „Whatsapp“ platformose.
Šio bendradarbiavimo tikslas – pasirūpinti, kad reklamuotojams konkrečioje šalyje pagalbą teiktų tvirtą poziciją rinkoje užėmęs, kompetentingas, patikimas ir patyręs partneris.
„Perpardavėjų programą sukūrėme siekdami perduoti visas savo žinias ir patirtį reklamuotojams Baltijos šalyse, kuriose neveikia bendrovės „Facebook“ filialai. Šiandien esame pasiryžę žengti dar toliau ir suteikti dar daugiau pridėtinės vertės regiono verslui“, – teigia „Facebook“ direktorius Centrinei ir Rytų Europai Robertas Bednarskis.
„Ši partnerystė tik dar sykį patvirtina „Httpool“ lyderystę ir sėkmingą veiklą regione. Mes nekantraujame kartu su „Facebook“ pristatyti naujausius reklamos sprendimus Baltijos šalyse ir suteikti prekės ženklams bei agentūroms aukščiausios kokybės pagalbą iš pirmų rankų“, – sako „Httpool“ Lietuvos vadovas Šarūnas Sakalauskas.
Išnaudojant pažangius „Httpool“ reklamos operacijų sprendimus ir patirtį, ši bendrovės „Facebook“ partnerystė įmonėms atvers galimybę susipažinti su geriausiomis reklamos praktikomis, strategijos kūrimo metodais, dalyvauti mokymuose ir suteiks vietinio mokėjimo galimybes regione. Agentūroms bus rengiami naudingi komandiniai mokymai, suteikiama galimybė naudotis tiesioginiais atsiskaitymais ir tiesioginė pagalba reklamos politikos klausimais.