Unikali bendravimo su pirkėjais internete programa didina pardavimus

2014 11 06
Informacijos šaltinis: Elektronika.lt

Baltijos šalyse pristatyta nauja unikali pokalbių realiu laiku (angl. – live chat) sistema „Redhelper“. Programa leidžia elektroninių parduotuvių konsultantams visą parą ne tik tiesiogiai bendrauti su parduotuvių lankytojais, atsakyti į jiems rūpimus klausimus, bet ir padėti susigaudyti tinklalapyje.

„Vis daugiau žmonių apsiperka elektroninėse parduotuvėse. Augant lankytojų srautams ypač svarbu užtikrinti, kad pirkėjai būtų tinkamai aptarnauti. Vienas svarbiausių e. parduotuvių lankytojų pageidavimų – greiti ir išsamūs atsakymai į jų užduodamus klausimus, – sako Uosis Mečkauskas, „Redhelper“ produktui atstovaujančio „Baltimax“ projekto vadovas. – Lankytojų pasitenkinimas aptarnavimo kokybe didele dalimi lemia ir didesnius pardavimus.“

Apsilankę elektroninėje parduotuvėje, kurioje įdiegta „Redhelper“ pokalbių realiu laiku sistema, pirkėjai gali pasijausti kaip įprastinėje parduotuvėje, kadangi čia bet kuriuo metu jiems padėti yra pasirengę konsultantai, kurie atsakys į visus klausimus, pagelbės ieškant informacijos tinklapyje. Užsukę į tinklapį pirkėjai iškart gali pradėti naudotis visomis „Redhelper“ teikiamomis galimybėmis – jiems nereikia instaliuoti jokių specialių programų ar įskiepių.

„Redhelper“ – išskirtinis įrankis, padedantis e. parduotuvės konsultantams suprasti lankytojų poreikius, nedelsiant į juos tinkamai sureaguoti, susisteminti turimą informaciją, lengvai ją pasiekti ir valdyti, be to, tai – puikus kanalas tiesioginiam grįžtamajam ryšiui su pirkėju“, – sako U. Mečkauskas.

Pasitelkę „Redhelper“ e. parduotuvių konsultantai, pasinaudodami klausimų ir atsakymų šablonais, gali lankytojams greitai atsakyti į klausimus. Be to, unikali „Redhelper“ išmaniojo ekrano funkcija leidžia pardavėjams matyti tuo metu tinklapyje esančius lankytojus, stebėti, kuo šie domisi, bei palengvinti pirkėjų naršymą, pažymėdami šiems rūpimas tinklapio vietas.

Programa palengvina ne tik bendravimą tarp potencialių pirkėjų ir pardavėjų, bet ir padeda vadovams bet kur ir bet kada gauti visą informaciją apie klientų aptarnavimo skyriaus darbą ir lyginti šiuos duomenis su kitų skyrių veiklos rodikliais.

Realaus laiko bendravimo programą „Redhelper“ naudojantys elektroninės komercijos tinklapiai, užtikrinantys lankytojų pasitenkinimą, gali pasigirti iki 30 proc. didesniais pardavimais.

Atgal į sąrašą
Į viršų