Startuoliai „shopinn.lt“ ir „Soundest“: e. prekyba bus prieinama kiekvienam lietuviui

2014 06 03 Šaltinis: Elektronika.lt
Informacijos šaltinis: Elektronika.lt

„Verslo angelų fondo I“ ir privačių investuotojų valdoma elektroninių parduotuvių nuomos teikėja „shopinn.lt“ pasirašė partnerystės sutartį su kitu startuoliu „Soundest“, siūlančiu naujienlaiškių rinkodaros įrankį. Lietuvos kapitalo startuoliai sieks, kad elektroninė prekyba būtų prieinama kiekvienam Lietuvos gyventojui.

„Šių metų pradžioje veiklą pradėjusi el. parduotuvių nuomos kompanija „shopinn.lt“ per kelis mėnesius jau pritraukė daugiau nei 30 smulkių ir vidutinių elektroninių parduotuvių, tarp kurių ir tarptautiniai prekių ženklai – „Pylones“, „Light my fire“, „Blasercafe“, „Piere Cardin“. Kartu „shopinn.lt“ tapo ir įrankiu pradedantiems naują verslą, nes nuo pat pradžių tikslas buvo labai paprastas – kad elektroninė prekyba taptų paprasta, prieinama bei suprantama kiekvienam. Todėl pasiūlę visą reikiamą elektroninei prekybai funkcionalumą, žengiame toliau į susijusias paslaugas“, – sakė „shopinn.lt“ vadovas Andrius Čepkus. Anot A. Čepkaus, dalis žmonių, žengusių į elektroninę prekybą, kartais realiai nesuvokia šio verslo ir dėl to padaro daug klaidų.

„Sėkminga e. prekyba – tai ne vien geros elektroninės parduotuvės turėjimas. Pavyzdžiui, viena iš klaidų būna tai, kad daug investavus į techninius sprendimus, svetainę, vėliau paaiškėja, kad tau nebeliko pinigų rinkodarai. Matydami, kokią didelę įtaką naujienlaiškiai turi e. prekybos pardavimams, radome partnerį, kuris ir šią vietą leido papildyti. Integravus „Soundest“ naujienlaiškių rinkodaros įrankį, svetainių savininkai, net ir neturėdami specifinių žinių, galės pranešti apie save klientams“, – sakė A. Čepkus.

Bendrovės „Soundest“ vadovas Rytis Laurinavičius teigė, kad naujienlaiškiai elektroninės prekybos pardavimams turi labai didelę įtaką, o su specializuotu, lietuvių sukurtu įrankiu naujienlaiškių kampaniją galima parengti vos per keletą minučių net neturint specifinių žinių.

„Džiaugiamės, kad sėkmingai užsienio rinkose veikianti „Soundest“ sistema grįžta namo į Lietuvą. Šiuo metu mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei 1300 elektroninių parduotuvių 64 pasaulio šalyse. „shopinn.lt“ yra pirmasis partneris, su kuriuo pradedame bendrą darbą Lietuvoje. Dėl gilios sistemų integracijos pradėti el. pašto kampanijas galima per kelias minutes. Dar daugiau, visi „shopinn.lt“ naudotojai galės pasirinkti vieną iš nemokamų „Soundest“ šablonų ir per mėnesį siųsti 1 mln. laiškų visiškai nemokamai. Tai leis sutaupyti tūkstančius litų kiekvieną mėnesį“, – sakė R. Laurinavičius.

„shopinn.lt“ ateityje klientams ketina pasiūlyti ir daugiau paslaugų, be to, portalo planuose – ir kaimyninių rinkos, siekiant klientams sudaryti galimybę lengvai atidaryti parduotuvę ir užsienio rinkose.

Atgal į sąrašą
Į viršų