Pirmųjų prekybos tinklų patirtis naudojant Lwallet

2014 05 08 Šaltinis: UAB „New Vision Baltija“

Informacijos šaltinis: UAB “New Vision Baltija”

Pirmajai mobiliai lojalumo kortelių
piniginei Baltijos šalyse Lwallet, keičiančiai plastikines lojalumo
korteles, startavus prieš pusę metų jau aiškiai matosi pirmųjų prie
programos prisijungusių prekybininkų – vaistinių tinklo “Camelia”,
prekybos tinklų “Solo Vynoteka” ir “Avitela” patirtys ir aplikacijos
privalumai.

Lwallet – inovatyvus komunikacijos kanalas

Vaistinių tinklas „Camelia“ – vieni iš mobiliosios lojalumo kortelių piniginės Lwallet pionierių Lietuvoje – galimybę savo pirkėjams pasinaudoti išmaniuoju
sprendimu nusprendė, atsižvelgdami į klientų poreikius. Net ir turėdami
solidų lojalumo programos dalyvių kiekį, „Camelia“ atstovai puikiai
suprato modernių technologijų skvarbos mastus ir įtaką. Suteikus
galimybę CAMELIA Mažų kainų kortelę perkelti į išmaniuosius telefonus,
daliai lojalumo programos dalyvių padėta efektyviau taupyti ir
atsikratyti vieno iš galvos skausmų: „Kur padėjau plastikinę kortelę? Ir
vėl palikau namuose…“

Išmaniųjų telefonų naudotojai,
besilankantys tinklo vaistinėse, kurie ligi šiol net neturėjo CAMELIA
Mažų kainų kortelės, programos dalyviais tampa greitai ir paprastai –
savo telefonais nuskenavę prie kasos esančius QR kodus, atsisiuntę
programėlę ir užsiregistravę Lwallet aplinkoje, lojalumo programos
teikiamais privalumais gali pradėti naudotis nedelsiant, be jokių
papildomų mokesčių. Lankytojams nebereikia pildyti popierinių anketų, o
vaistinių tinklo darbuotojams sumažinta šių administravimo našta. Vien
Lwallet aplikacijoje „Camelia“ lojalumo programos dalyvių skaičius
kasdien auga dešimtimis.

Įsidiegus
modernų lojalumo kortelių naudojimo sprendimą, „Camelia“ atstovai
netruko pastebėti ir dar vieną Lwallet privalumą. Aplikacija –
papildomas kanalas, leidžiantis tiesiogiai komunikuoti su išmaniųjų
telefonų turėtojais. Maža to, atsirado galimybė kreiptis į jaunesnio
amžiaus auditoriją – jiems priimtinu metodu pakviesti jaunesnių pirkėjų į
vaistines, kur šie gali gauti nuolaidas ir kaupti lojalumo taškus
patogiomis inovatyviomis priemonėmis.

„Mobili lojalumo kortelių piniginė
Lwallet – papildomas kanalas, leidžiantis tiesiogiai komunikuoti su
išmaniųjų telefonų turėtojais jiems patogiu būdu bei pakviesti jaunesnių
pirkėjų į mūsų vaistines“, – apibendrino „Camelia“ generalinė direktorė
Aušra Budrikienė.

Mobilios lojalumo kortelių piniginės aktualumas

„Solo Vynoteka“ parduotuvių tinklas buvo
tarp pirmųjų, nusprendusių savo pirkėjams pasiūlyti galimybę naudotis
tinklo lojalumo kortelėmis išmaniajame telefone. Suprasdami, kad „Solo
Vynoteka“ lankytojai yra kokybiškais produktais bei įvairiomis
naujovėmis besidomintys žmonės, tinklo atstovai nusprendė savo lojalumo
programos srityje žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis ir
prisijungti prie pirmosios Baltijos šalyse mobiliosios lojalumo
piniginės Lwallet.

Lwallet aplikacija – naujas pirkėjų marketingo sprendimas Lietuvoje,
leidžiantis lengviau pritraukti naujus lojalumo programos dalyvius.
„Solo Vynoteka“ netruko pastebėti rezultatus, nes prisijungus prie
Lwallet programos dalyvių SOLO VYNOTEKA nuolaidų kortelės turėtojų
skaičius išaugo net 30%. Lwallet parduotuvių tinklui suteikė galimybę
įtraukti pirkėjus į dalyvavimą lojalumo programoje, interaktyviai
informuoti apie priklausantį atlygį, lojalumo programos taisykles,
skatinti naujų narių registraciją – kadangi lojalumo programos dalyviu
išmaniajame telefone galima tapti bet kur ir bet kada.

Mobilusis sprendimas pasiteisino – „Solo
Vynoteka“ pirkėjai itin aktyviai naudojasi Lwallet programėle
atsiskaitydami už įsigyjamas prekes. Tai iliustruoja šiandieninio
pirkėjo norą naudoti patogumą kuriančias modernias technologijas ir
apsipirkimo procese. Interaktyvi komunikacija su pirkėjais šiems ne tik
patraukli, bet ir aktuali, juolab, kad jie patys gali pasirinkti gauti
aktualiausius, labiausiai dominančius prekybininko pasiūlymus bei
susipažinti su jais bet kur ir bet kada savo išmaniajame telefone. Toks
modelis leidžia prekybininkui efektyviai optimizuoti rinkodaros kaštus.

„Startavus Lwallet aplinkoje SOLO
VYNOTEKA lojalumo programos dalyvių skaičius išaugo 30%. Džiaugiamės
galėdami savo klientams pasiūlyti aktualų sprendimą, nes pirkėjai
aktyviai naudojasi nuolaidų kortele per Lwallet programėlę“, – reziumavo
„Solo Vynoteka“ parduotuvių tinklą valdančios UAB „Gelsva“ komercijos
vadovas Giedrius Valys.

Efektyvus lojalumo programos dalyvių įtraukimas

Technikos prekių parduotuvių tinklas
„Avitela“ prisijungė prie startinio Lwallet dalyvių trejetuko siekdami
komunikuoti su savo pirkėjais jiems patogiu būdu, kadangi Lwallet
aplikacija suteikia galimybę asmeniškai komunikuoti su vidutinio ir
jaunesnio amžiaus pirkėjų segmentu, kuris yra didžiausias tarp išmaniųjų
telefonų naudotojų Lietuvoje.

„Avitelos“ tinklo atstovams patraukli Lwallet nauda buvo komunikacijos efektyvumo didinimas ir tikslingumas,
leidžiantis tiesiogiai interaktyviu kanalu kreiptis į pirkėją,
segmentuoti pirkėjus ir siųsti asmeninius pasiūlymus atsižvelgiant į
pirkėjų demografinius duomenis, elgseną, poreikius. Be to, rinkti
pirkėjų vertinimą apie
apsipirkimo patirtį ir teikiamus pasiūlymus – lojalumo programos
dalyviai Lwallet programėlėje gali žymėti jiems labiausiai patinkančius
pasiūlymus, dalintis šiais su artimaisiais.

Įsidiegus mobiliosios lojalumo kortelių
piniginės sprendimą savo parduotuvėse „Avitela“ pajuto apčiuopiamą šios
naudą, nes ženkliai padidėjo AVITELA “Svarbaus pirkėjo programos”
kortelės naudotojų skaičius. Naujų lojalumo programos dalyvių
pritraukimo procesas smarkiai paspartėjo, kadangi registracijos
operacija Lwallet aplinkoje yra automatizuota – jokių popierinių anketų
pildymo, be to, sumažintos išlaidos ir laiko sąnaudos, skiriamos
plastikinių kortelių gamybai ir naujų narių įtraukimo į lojalumo
programą administravimui.

Svarbus privalumas, susijęs su naujų
dalyvių įtraukimu, kurį pabrėžia „Avitela“ tai gaunami kokybiški pirkėjų
kontaktiniai duomenys. Dažnas atvejis popierinių anketų pildymo metu
yra tai, kad dėl įvairių priežasčių nurodomi netikslūs, nepilni, neretai
net melagingi duomenys, kurie trukdo rinkti vertingą statistiką apie
pirkimo įpročius. Tuo tarpu naudojant Lwallet aplikaciją surenkama
daugiau duomenų apie pirkėją ir jo elgesį pilnai automatizuojant
procesą. Be to, kur kas efektyviau identifikuojama, kas naudojasi
kortele – greitas ir patogus procesas kasoje.

„Suteikus galimybę klientams nuolaidų
kortelę perkelti į išmaniuosius telefonus, ne tik padidėjo „Svarbaus
pirkėjo programos“ dalyvių skaičius, bet ir gaunami kokybiški klientų
kontaktiniai duomenys“, – teigia UAB „Avitelos prekyba“ rinkodaros
vadovė.

Atgal į sąrašą
Į viršų