Naujos IT sistemos augina „Lex system“ klientų skaičių

2008 10 22 Šaltinis: Lex system
Informacijos šaltinis: UAB „Lex system“
 
Tarptautinė siuntų gabenimo kompanija „Lex system“ baigė diegti ir išbandė paslaugų teikimo internetu sistemą, leidžiančią verslo klientams keliais mygtukų spustelėjimais išsiųsti krovinius ne tik iš Lietuvos į užsienį ar atvirkščiai, bet ir gabenti juos iš vienos užsienio šalies į kitą aplenkiant Lietuvą. Šiemet „Lex system“klientams pasiūlė ir siuntų valdymo programą „E@syShip Online“.

„Lex system“ atstovybės Lietuvoje pardavimų ir marketingo direktorius Andrius Balkūnas sako, kad į modernią paslaugų užsakymo, apmokėjimo ir kokybės kontrolės sistemą jau investuota apie 150.000 Lt, ją numatyta ir toliau plėsti. „Lex system“ vizija – ne tik gerokai išplėsti siuntų gabenimo tinklą, bet ir tapti elektroninių šios srities paslaugų lyderiu.

 
A.Balkūno teigimu, investicijos į IT tampa net svarbesnės už naujų automobilių ar pastatų pirkimą. Greitis, patogumas, galimybė valdyti informaciją, mažesnės laiko ir pinigų sąnaudos yra privalumai, kuriuos klientas įvertina naudodamasis naująja IT sistema. Dabar kiekvienas klientas, užsiregistravęs tinklalapyje www.lexsystem.com, gauna individualų „e-lex“ kodą. Įvedus internetu naują užsakymą, informacija apie jį e. pašto žinute perduodama į atitinkamą šalį ir „Lex system“ arba jos partnerės pradeda vykdyti užsakymą. Iš siuntėjo paimta siunta kiekviename gabenimo etape yra skenuojama, jos judėjimą realiu laiku galima sekti internetu. Pristačius krovinį gavėjui siuntėjas apie tai informuojamas e. paštu. Jeigu siunta vėluoja, „Lex system“ darbuotojai iš karto sužino vėlavimo priežastį. Internetu klientas taip pat gali susiskaičiuoti siuntos gabenimo kainą ir laiką.

 
Naujoji „Lex system“ IT sistema verslo įmonėms sudarė galimybę išsiųsti krovinį iš vienos šalies į kitą aplenkiant Lietuvą. Tai sutaupo pinigų ir laiko, nes gerokai sutrumpėja siuntos kelias, nereikia skambinti telefonais, savarankiškai ieškoti vežėjų užsienyje, įrodinėti savo patikimumo. Be to, krovinių kontrolės IT sistema pačiam klientui leidžia operatyviai pamatyti, kur yra jo siunta, kada ji pasieks adresatą.

 
Pasak A.Balkūno, su naująja internetine paslaugų teikimo sistema patobulinus „Lex system“ veiklą verslo klientų skaičius pastaraisiais mėnesiais auga po 5–7%. Kompanijos tinklalapyje beveik kiekvieną dieną užsiregistruoja naujų klientų, kurie pradeda naudotis siuntų gabenimo paslaugomis šalyje ir užsienyje.

 
„Lex system“ šiemet taip pat įdiegė užsakymų valdymo kompiuterinę programą „E@syShip Online“. Ji ypač naudinga klientams, kurie dažnai siunčia savo siuntas ir krovinius, nes užsiregistravę tinklalapyje www.lexsystem.com jie randa greitų užsakymų pateikimo šablonus. Programa klientams leidžia sukurti nuolatinių adresatų duomenų bazę, atliktų užsakymų istoriją, išsispausdinti lydraščius ir pakuočių žymėjimo etiketes-lipdukus su tiksliu gavėjo adresu, telefonu bei brūkšniniu kodu, sekti savo siuntų kelią. Apie siuntų įteikimą pranešama elektroniniu paštu.

 
„Lex system“ yra globalus siuntų gabenimo tinklas, vežantis krovinius visoje Lietuvoje, taip pat tarp 27 Europos Sąjungos valstybių, oro keliais – visose pasaulio šalyse. Šiomis paslaugomis gali naudotis ir verslo įmonės, ir privatūs asmenys. „Lex system“ ne tik gabena siuntas, bet ir teikia kompleksinius logistikos sprendimus pagal kliento veiklos pobūdį.

Daugiau informacijos:

 
Andrius Balkūnas, „Lex system“ atstovybės Lietuvoje pardavimų ir marketingo direktorius, tel. +370 5 2738500, e. paštas: abalkunas@lexsystem.com, tinklalapis: www.lexsystem.com
Atgal į sąrašą
Į viršų