Klientų klausimai skambučių centrui gali atstoti kalendorių

2015 10 16 Šaltinis: Elektronika.lt

Jei klientai dažniau prašo atblokuoti korteles – greičiausiai atėjo savaitgalis, o jei padaugėjo ieškančių, kaip susitvarkyti su naujo įrenginio nustatymais – sulaukėme Kalėdų. Apžvelgus klientų prašymus, užklausas ar pastebėjimus, kurių sulaukia klientų aptarnavimo centro darbuotojai, visai nesunkiai galima nuspėti, kokia nacionalinė šventė atėjo ar net kokia savaitės diena šiuo metu yra.
Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, šiandien švenčianti 20 gimtadienį, dalinasi sukauptais skambučių centrų darbuotojų pastebėjimais, kurie beveik leidžia atsisakyti kalendoriaus.
„Beveik kiekviena didžioji šventė turi kokį nors atributą. Pavyzdžiui, atėjus mokslo metų pradžiai sulaukiame kur kas daugiau užklausų, kaip sukonfigūruoti naujus vaikų telefonus. Per Kalėdas ir vėl turime kur kas daugiau laimingų klientų užklausų, kaip nustatyti dovanų gautus naujuosius telefonus ar planšetes“, – pasakoja Jurgita Vilkelytė, „Bitės“ skambučių centrų Vilniuje ir Ukmergėje vadovė. Pasak jos, kasmet pirmąją Naujųjų metų dieną kone trečdaliu išauga prašymų užblokuoti SIM korteles ar padėti surasti telefonų savininkus, kurie paliko savo įrenginius kavinėse, taksi automobiliuose ar tiesiog sniege.
Anot J. Vilkelytės, ilgaisiais savaitgaliais ar vasaros mėnesiais klientai dažniau pasidomi, ar jiems įjungtos ryšio paslaugos užsienyje, o per įvairias šventes pasipila sveikinimai skambučių centrų darbuotojams. Pavyzdžiui, kovo 8 dieną padaugėja vyrų skambučių ir jų sveikinimų su Tarptautine moters diena, o vasario 14 dieną didžioji dauguma po pokalbio smagiai palinki „Gero Valentino“. Skambučių temomis išsiskiria ir savaitės dienos. Pabaigę savaitės darbus penktadienio vakarais kur kas daugiau klientų domisi įvairiais savo išmanių įrenginių nustatymais ir galimybėmis. „Savaitgaliais esame dažniau linkę pamiršti savo PIN kodus ar net pamesti telefonus – padaugėja prašymų priminti PUK kodus. Ne paslaptis, kad savaitgalius dažnai leidžiame aktyviau, ir taip sukuriame daugiau pavojų mūsų išmaniems įrenginiams, todėl pirmadieniais fiksuojame kur kas daugiau klientų, registruojančių draudiminius įvykius“, – teigia J. Vilkelytė.
Kaip pastebi „Bitės“ skambučių centrų vadovė, nepaisant to, jog dažnai klientai į konsultantus kreipiasi su problemomis, jie visada išlieka draugiški, pralinksmina, kartais net padainuoja ar papasakoja anekdotą. Pasitaiko ir tokių atvejų, kai klientai paprašo gimtadienio proga paskambinti ir pasveikinti su švente jų artimuosius. Po kiekvieno pokalbio su konsultantais klientai SMS žinute sulaukia prašymo pasidalinti savo įspūdžiais ir pastebėjimais, kaip su jais bendravo skambučių centro darbuotojai.
„Bitės“ 20-ojo gimtadienio proga nusprendėme pradžiuginti klientus, kurių atsiliepimai apie „Bitę“ labiausiai įsiminė mūsų darbuotojams – padovanojome jiems po profesionalią fotosesiją, atitinkančią jų pomėgius. Pavyzdžiui, vieną senjorę fotografavome kartingų trasoje, o jogos mylėtoją fiksavome kabant žemyn galva pačiame Vilnius centre. Visos šių klientų nuotraukos su jų atsiliepimais papuoš „Bitės“ biurų sienas ir neleis pamiršti, kad klientais rūpintis labiau yra tiesiog smagu“, – sako J. Vilkelytė.

Atgal į sąrašą
Į viršų