Į rinką žengia dar vienas IT startuolis

2015 11 09 Šaltinis: Elektronika.lt

Prognozuojama, kad 2021 m. internetinėse parduotuvėse pirks kone dvigubai daugiau lietuvių nei šiemet, o rinkos apyvarta Lietuvoje sieks 300 mln. eurų. Tokias prognozes pateikia didžiausios Baltijos šalyse e. prekybos grupės „Pigu“ analitikai. Nors pastaraisiais dešimt metų internetinės parduotuvės dygo kaip grybai po lietaus ir padidėjo vartotojų susidomėjimas elektroninėmis paslaugomis, aktualiausia pirkėjui vis dar – geriausių kainų pasiūlymai.
Konkurencija internete yra arši, kuomet konkuruojama ir klientus siekiama „pervilioti“ pasiūlius mažesnes kainas. Vyksta „kainų karai“ ir stambiausi rinkos žaidėjai – pigu.lt, topocentras.lt, technorama.lt, skytech.lt, varle.lt ir kiti, siūlo įvairias akcijas, tačiau jos – ne visuomet geriausias pasirinkimas.
Naują elektroninės parduotuvės platformą pristatanti jaunuolių grupė teigia, kad idėja sukurti įrankį, pritaikytą geriausios kainos paieškai, kilo „Hackers games“ renginyje Klaipėdoje ekspromtu ir tiesiog negalėjo likti neįgyvendinta dėl vartotojų poreikio.
Žmonės tiesiog sugaišta daug laiko ieškodami ir lygindami kainas. „Raskpigiau.lt“ startuolis pristato bandomąją produkto versiją ir siūlo ilgai lauktą sprendimą – geriausios kainos prekės paiešką.
Vartotojas, apsilankęs bet kokioje elektroninėje parduotuvėje ir paspaudęs „Raskpigiau.lt“ plėtinio įkoną, pamato visus kitų elektroninių parduotuvių pasiūlymus ir geriausią kainą, tuomet, paspaudus ant kainos, jis nukreipiamas į tą kainą pateikusios el. parduotuvės puslapį. Paslauga yra nemokama, o plėtinį lengva įsidiegti savo naršyklėje.
„Lietuvoje veikia daug ir įvairių elektroninių parduotuvių, o jų skaičius kasdien auga. Tam tikrus produktus siūlo ne viena, o kelios el. parduotuvės, todėl tenka gerokai paplušėti, kol randama mažiausia kaina. Mūsų programėlė padeda sutaupyti laiką ir pinigus, nes greitai pateikia mažiausios kainos pasiūlymus iš daugiau nei 50 lietuviškų el. parduotuvių. Tiesa, kol kas orientuojamės į elektronikos prekes, tačiau ateityje bus siūlomos ir kitų kategorijų prekės“, – pasakojo startuolio įkūrėjas. Papildinys veikia su „Chrome“, „Firefox“, „Safari“ naršyklėmis. Programėlė ateityje bus pritaikyta ir „Android“ bei „iOS“ sistemoms.
Kuriant startuolį didžiausias dėmesys buvo skiriamas vartotojo patogumui, tačiau dar vienas iš pagrindinių tikslų – ir bendradarbiavimas su elektroninėmis parduotuvėmis. Sistema sukurta taip, kad kainos pateikiamos realiu laiku, jei vyksta kokie pokyčiai elektroninėse parduotuvėse – kainos atnaujinamos, tad vartotojas rinkdamasis prekę negaišta laiko ir sutaupo“, – pasakojo startuolio įkūrėjas.
Startuolio įkūrėjų teigimu, konkurencija kaip tik turėtų paskatinti elektroninių parduotuvių steigėjus pagalvoti apie vartotojo poreikius bei pateikti jam geriausius variantus. Ateities planuose – vartotojų poreikių analizė, platformos pritaikymas tiek Lietuvos, tiek užsienio rinkoms, o bendradarbiaujant su elektroninėmis parduotuvėmis planuojama taikyti individualius pasiūlymus vartotojams.

Atgal į sąrašą
Į viršų