Europos Sąjungos parama įmonės verslo procesų tobulinimui

2009 11 25 Šaltinis: UAB „Raso“


Informacijos šaltinis: UAB “RASO”

UAB “RASO”, projektuojanti, diegianti bei prižiūrinti
daugiafunkcines prekybos vietų sistemas ir susietą programinę
įrangą bei platinanti kasos aparatus ir kitus prekybos įrenginius,
2009 m. įgyvendino klientų aptarnavimo sistemos sukūrimo ir
įdiegimo projektą ir sėkmingai tobulina savo verslo
procesus.

Pasinaudojus
Ekonomikos augimo veiksmų programos “E-verslas LT” Europos
Sąjungos Sanglaudos fondo skiriama finansine parama, siekiančia
beveik 44 000 Lt., specialiai įmonei “RASO” buvo sukurta
ir pritaikyta paslaugų valdymo (angl. Service Desk) programa su
internetine prieiga įmonės svetainėje ir moderni internetinė
prekių užsakymų valdymo sistema.

Sistema naudinga tuo, kad
padeda optimizuoti įmonės klientų aptarnavimo vidinius ir
išorinius procesus: klientų aptarnavimą, klientus aptarnaujančio
personalo valdymą, žinių, rizikos valdymą, produktų gamybą ir
vystymą, pardavimų ir rinkodaros valdymą. Pasak UAB “RASO”
generalinio direktoriaus E. Remeikio, analizuodama sistemoje kaupiamą
informaciją apie klientus ir jų turimą produkciją, įmonė galės
geriau identifikuoti kliento poreikius ir efektyviau patenkinti jų
lūkesčius.

Sukurta internetinė užsakymų sistema
automatizuoja pardavimo procesus,
tampriau susiedama klientus (registruotus vartotojus, kurie gali
rezervuoti ir užsakyti visas prekes internetu bei gauti patvirtinimą
elektroniniu paštu, matyti užsakymo statusą, stebėti savo
užsakymų istoriją, prekių likučius, kainas, nesant konkrečios
prekės, gali sistemoje duoti užklausą) ir įmonės darbuotojus
(kurie, matydami konkretų klientą, gali siūlyti atitinkamas
nuolaidas, taikyti lankstesnę rinkodaros sistemą).

Projekto
įgyvendinimo metu skirtingos paslaugų valdymo, internetinės
užsakymų ir apskaitos programos integruotos į vieną sistemą,
kuri padeda spręsti problemas, susijusias su incidentų, prižiūrimų
prekybos įrenginių pakeitimų, naujų versijų, aptarnavimo
sutarčių katalogo, žinių bazės valdymu, pardavimų
automatizavimu. Taigi sistema veikia kaip sąsaja tarp klientų ir
vidinio įmonės pasaulio.

“Tikimės, kad ši naujai
įdiegta sistema padės mums iki 30% padidinti darbuotojų darbo
našumą ir perkels bendravimą su klientais į aukštesnį kokybės
lygį” – teigia E. Remeikis.

Apie UAB “RASO”

Įmonė
prekiauja kasos aparatais, mini spausdintuvais, lipdukų/etikečių
spausdintuvais, brūkšninių kodų skaitytuvais, svarstyklėmis,
duomenų kaupikliais, kitomis mobiliosiomis technologijomis.
Specializuojasi mažmeninės prekybos srityje, kuria prekybos, verslo
valdymo sprendimus, teikia aptarnavimo, remonto paslaugas. UAB “RASO”
priklauso tarptautinei įmonių grupei UCS, veikiančiai 28
valstybėse, kurios metinė grupės apyvarta viršija 300 mln. Lt.

Atgal į sąrašą
Į viršų