„Dell“ pristato naujus sprendimus „Big Data“ sferoje

2015 10 19 Šaltinis: Elektronika.lt

„Dell“ pristatė naujus didžiųjų duomenų (Big Data) ir analitikos sprendimus ir paslaugas, skirtas kompanijoms greitai ir saugiai didelius duomenų srautus apdoroti ir paversti paprastesnėmis įžvalgomis. Tarp šių sprendimų – pažangi analizės programinės įrangos platforma bei nauji analizės paslaugų sprendimai (Analytics-as-a-Service) įvairiems pramonės sektoriams: bankininkystei, sveikatos apsaugai ir draudimui. Šie atnaujinimai leidžia organizacijoms duomenų analizę įtraukti į visus pagrindinius procesus bei pasinaudoti jų įžvalgomis siekiant geresnių verslo rezultatų.
„Dell“ pristato atnaujintą ir patobulintą pažangią analitinių įrankių platformą „Statistica“. „Statistica 13“ – naujausia populiariosios pažangios duomenų analizės platformos „Dell“ sukurta versija, dar labiau supaprastina ir patobulina procesus, kuriuos kompanijos taiko prognozuojant modelius juos tiesiogiai diegiant į duomenų šaltinius, esančius tinklo ugniasienėje, debesijoje ir partnerių ekosistemose.
„Statistica“ – tai sprendimas, kuriuo nesunku naudotis, nereikia mokėti ir programuoti. Jis sklandžiai integruojasi į atvirą R kodą. Tai – įrankis, kurio pagalba galima apdoroti skirtingų rūšių duomenis, atrasti naujų duomenų sąsajas ir taikyti pažangius nuspėjamus analitikos įrankius, padedančius prognozuoti ateities tendencijas, atpažinti naujus klientus bei pardavimų galimybes, nagrinėti „kas jeigu“ scenarijus bei sumažinti sukčiavimo ir kitokio pobūdžio verslo riziką.
„Dell Services“ plečia savo analizės paslaugų (Analytics-as-aService) produktų skalę pristatydama specifines pramonės paslaugas, klientams suteikiančias galimybę atrasti naujų įžvalgų, prognozuoti verslo rezultatus ir patikslinti bei efektyviau valdyti esminius verslo procesus. Pavyzdžiui, naujosios BPO paslaugos padeda analitiką taikyti visuose esminiuose organizacijos valdymo procesuose, o augančius analizės duomenis padaryti prieinamus jais grindžiamų sprendimų vykdymui.
„Dell Services“ taip pat pristatė aptarnavimo paslaugų analizės įrankį (angl. Dell Service Desk Analytics) ir sveikatos stebėjimo įrankį (angl. Dell ModelHealth (DMH) Tracker).
Šie nauji produktai papildo per 50 „Dell“ paslaugų, susijusių su pažangia analize, paketą.

Atgal į sąrašą
Į viršų