CRM programinė įranga padeda įmonėms sustiprinti savo rinkos pozicijas

2010 03 19 Šaltinis: UAB „Artogama“

Informacijos šaltinis:  UAB „Artogama“

CRM programinė įranga gali būti kaip
priemonė, padedanti išlaikyti “byrančias” rinkos pozicijas. Svarbiausias
tokių technologijų teikiamas privalumas yra visų įmonėje vykdomų procedūrų
sujungimas į vieną nuoseklią darbo logiką. Tokiu būdu darbo procesuose
surandamos silpnosios vietos, nustatoma, kurios procedūros yra neveiksmingos,
dubliuojamos ar iš viso nereikalingos.

“Teisingai sustygavus verslo procesus,
ženkliai padidėja darbuotojų darbo našumas, pagreitėja darbų atlikimo laikas,
mažiau klientų prarandama dėl nekokybiško aptarnavimo” – teigia
“Skytex CRM” pardavimų skyriaus vadovas Artūras Starovoitovas.

CRM programos pagalba visa svarbiausia
verslo informacija kaupiama ir administruojama centralizuotoje duomenų bazėje.
Tokiu būdu visi įmonės darbuotojai mato ir naudoja vienodus duomenis. Sumažėja
klaidų tikimybė.

Pardavimo proceso optimizavimas

CRM programoje yra daug funkcijų, skirtų
pardavimo proceso optimizavimui. Palengvinamas darbas vadybininkams.
Automatizuojami pasikartojantys darbai, tokie kaip “pirmasis
skambutis”, “pirminis pasiūlymas” ir pan. Prie kiekvieno kliento
nurodomas atsakingas vadybininkas, todėl išnyksta nesusipratimai, koks
vadybininkas su kuriuo klientu dirba. Programoje išlieka visa su klientu
atliktų darbų istorija, matoma kas buvo kalbėta, kokie pasiūlymai teikti,
kokios sutartys pasirašytos. Todėl visas įdirbis su klientu išlieka net ir
vykstant darbuotojų rotacijai.

Darbų procesų valdymo įrankis

CRM programa gali būti naudojama kaip darbų
procesų valdymo įrankis. Galima sklandžiai deleguoti darbus, paskirstyti juos
atsakingiems žmonėms ir gauti automatinį grįžtamąjį ryšį apie darbo rezultatą.
Darbų priminimų sistemos ir galutinio termino funkcija padeda atlikti darbus
laiku. Naudojant kalendoriaus funkciją, vadovai turi galimybę stebėti
vadybininkų užimtumą ir rezultatyvumą. Darbai esantys programoje gali būti
sinchronizuojami su mobiliojo telefono kalendoriumi. Taip pat yra įdiegta
masinių darbų kūrimo funkcija, kuri leidžia vienu paspaudimu kurti šimtus
darbų.

CRM programinis sprendimas “Skytex
CRM”

Interneto pagrindu veikianti programa
“Skytex CRM” ypač išsiskiria grafinės vartotojo sąsajos
“draugiškumu”. Funkcijos maksimaliai intuityvios, todėl vartotojas
labai lengvai ir greitai išmoksta jomis naudotis. Kuriant programą, pirmiausia
buvo siekiama išvengti sudėtingumo ir informacijos triukšmo, todėl programoje
yra tik toks funkcionalumas, kuris tikrai reikalingas vartotojo darbo metu.

“Skytex CRM” nuomos atveju,
klientas gali pradėti dirbti su programa tą pačią dieną. Nereikia gaišti laiko
diegimo ir kitiems paruošiamiesiems darbams. Į programos nuomos kainą įtrauktos
ir virtualaus serverio paslaugos, todėl klientui nebereikia rūpintis serverio
pirkimu ir priežiūra. Įsigijus programą, suteikiami nemokami 2 val. trukmės
apmokymai, programos atnaujinimai ir patobulinimai visą sutarties galiojimo
laiką.

“Skytex
CRM” produktas buvo pradėtas platinti 2006 m. mažoms ir vidutinio dydžio
ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos, Estijos bei Lenkijos kompanijoms.

Atgal į sąrašą
Į viršų