CRM žemės ūkio produkcijos pardavimų valdymui. 3 priežastys KODĖL verta?

2018 05 02 Šaltinis: UAB "Softera Baltic"

Didelė konkurencija tarp žemės ūkio produkcijos pardavėjų, žemas efektyvumas, sudėtingas duomenų kaupimas bei analizė realiu laiku, nesuvaldyti procesai, pamiršti klientai – tai tik dalis iššūkių, su kuriais susiduria žemės ūkio produkcijos pardavėjai. Žemės ūkio sektorius, žengė didelį žingsnį į priekį pritaikę naujausius žemės ūkio technikos sprendimus: kombainus, traktorius ir pan. Tačiau kalbant apie verslo valdymo sistemų integravimą, tai yra sektorius, kuris vis dar atsilieka. Sufleruojame 3 priežastis kodėl žemės ūkio produkcijos pardavėjams verta pagalvoti apie pardavimų valdymą.

  1. Excel nepakanka

Idėja kurti specializuotą sprendimą žemės ūkio verslo įmonėms pirmą kartą atsirado po pokalbio su įmone užsiimančia trąšų, sėklų, augalų apsaugos ir kitų žemės ūkio prekių platinimu. Ši kompanija anksčiau nejautė poreikio įsidiegti CRM. Visi įmonės vadybininkai buvo ilgalaikiai pardavimų veteranai, turintys savo darbo procesus ir kaupiantys skirtingus Excel duomenims apie klientą. Vis dėl to, kai vienas iš šių pardavėjų turėjo netikėtai išeiti, likę darbuotojai iš jo Excel turėjo suprasti jo klientų pirkimo istoriją, užsakyti reikiamus kiekius ir sužinoti kada paskutinį kartą su jais buvo susisiekta. Deja tokios detalios informacijos ten nebuvo, o galiausiai reikėjo atskirai perskambinti kiekvienam klientui.

Sunku įsivaizduoti, kokį didžiulį darbą reikėjo atlikti, siekiant sužinoti visą informaciją apie klientus. Išmanios CRM sistemos užtikrina ne tik saugumą, nes naudoja saugias duomenų bazes, kurios gali sėkmingai pateikti duomenis net ir darbuotojui išėjus, bet ir suteikia galimybę matyti kliento duomenis ir istoriją įvairiais pjūviais.

  1. Verslo duomenų ir analizės galimybės

Nepaisant atliekamų operacijų skaičiaus, jei įmonė naudoja Excel ar panašaus pobūdžio programą informacijos apie klientus saugojimui, nežino ką reiškia verslo duomenų analizės galia. Nesudėtingi sprendimai kaip Excel, puikiai tinka mažoms, naujoms įmonėms. Tai nebrangi ir lengvai valdoma programa. Tačiau, kai verslas sudėtingėja dėl papildomos žemės, pasėlių, klientų ir jų poreikių augimo, ar su tokia programa pavyksta užtikrinti, kad darbuotojai galėtų dirbti kaip įmanoma greičiau ir efektyviau?

Tokie sprendimai kaip AgroCRM padeda žemės ūkio verslo specialistams susidoroti su nesudėtingų ar pasenusių sprendimų apribojimais, analizės trūkumu, valdyti ir analizuoti informaciją apie kliento profilį, ūkį ir poreikius.

  1. Suasmeninti pardavimai

Anksčiau, ypač žemės ūkio sektoriuje, vyravo tendencija, kad pardavėjui užtekdavo nuvažiuoti į ūkį ir sutarti dėl sąlygų. Šiandien esant didelei konkurencijai tarp žemės ūkio produkcijos pardavėjų, pardavimai turi vykti kuo greičiau, tad ankstesnis požiūris nebeveikia. Dabar, tikimasi, kad skambinsite arba rašysite anksčiau sutarto laiko, o derliaus sezono metu tampa beveik neįmanoma su kuo nors susisiekti. Išmanios specializuotos CRM sistemos yra labai naudingos, nes galite automatizuoti pardavimų ir rinkodaros aptarnavimo procesą bei siųsti individualizuotis paslaugų pasiūlymus pasirinktam ūkio segmentui.

Besikeičiantis bendravimas taip pat reikalauja mobilumo. Mobilūs įrenginiai, pvz. planšetės ir mobilieji telefonai, suteikia žemės ūkio verslo specialistams galimybę važiuojant pas klientą į ūkį su savimi turėti visą reikiamą informaciją apie klientą realiu laiku.

Atsižvelgiant į intensyvią konkurenciją tarp žemės ūkio produkcijos pardavėjų, kur kiekvienas gali teikti pasiūlymus dėl panašių paslaugų, norint išsiskirti, reikia investuoti į bendravimą su klientais. Dabar tinkamiausias laikas dėmesį skirti ne technologiniams iššūkiams, o veiklą gerinantiems sprendimams. Pokyčiai nėra lengvi, o naujos sistemos įsigijimas gali atrodyti labai brangus ir ilgas projektas, tačiau nauda, gaunama dėl padidėjusio veiklos efektyvumo, greičiau atliekamų operacijų, mažesnės rizikos ir priklausymo nuo žmogiškojo faktoriaus yra puiki ilgalaikė investicija.

AgroCRM – Microsoft Dynamics 365 platformoje realizuotas sprendimas įmonėms, kurių klientai – žemės ūkio verslo įmonės. Sprendimas, skirtas kaupti ir analizuoti su klientu susijusius duomenis, planuoti, vykdyti ir kontroliuoti pardavimo / rinkodaros veiksmus, standartizuoti aptarnavimo procesą.

Suprantame Jūsų verslo iššūkius.

Pasitarkime, tai nieko nekainuoja:

 pardavimai@softera.lt | +370 620 93555 | www.softera.lt

Atgal į sąrašą
Į viršų