„Baltic Retail Forum 2014“ atgarsiai grižti į sąrašą

2014 10 01
Informacijos šaltinis: UAB „New Vision Baltija“

Rugsėjo 30 d. “New Vision Baltija” kartu su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu pakvietė Baltijos šalių prekybos ir maitinimo įstaigų vadovus į vienos dienos konferenciją „Baltic Retail Forum 2014“. Renginio metu specialistai dalyviams pristatė naujausias technologijų ir marketingo tendencijas prekyboje, kartu dalinosi įžvalgomis apie prekybos sektoriaus vystymosi perspektyvas ateityje.

Forume dalyvavo daugiau nei 70 įmonės, vadybos, finansų, komercijos, IT ir rinkodaros vadovų ir kitų sričių specialistų iš Lietuvos ir Latvijos kompanijų. Tarp dalyvių buvo šių bendrovių atstovai: Apranga, IKEA, Čili, Aibė, Gelsva, Armitana, Biovela, Palink, Prisma, RIMI, Bonduelle, Senukai, Maxima, Stokker, JYSK, rinkos tyrimų bendrovė „Nielsen“ ir kiti.

Renginį atidarė „New Vision Baltija” generalinis direktorius Evaldas Budvilaitis su pranešimu „Kokios mažmenines prekybos technologijos dominuos 2015-2016 metais?”. Apžvelgęs technologinius prekybos sprendimus, sparčiai populiarėjančius pasaulyje, demonstravo jų aktualumą ir Baltijos šalių rinkoms.

„Nordea“ banko vyriausiasis ekonomistas Žygimantas Mauricas, pristatęs demografinių pokyčių ir gyventojų pirkimo tendencijas Baltijos šalyse lyginant su likusiomis Europos valstybėmis bei jų įtaką mažmeninės prekybos rinkai, optimistiškai pranašavo, jog žmonių perkamoji galia ir toliau kils.

Marius Bulbukas, „Microsoft Dynamics“ vadovas Baltijos šalims, pranešimo metu demonstravo susirinkusiesiems, kodėl šiuolaikinės IT technologijos tokios svarbios verslui, ir kaip šios daro įtaką bei lemia prekybinininkų verslo procesus. Taip pat pabrėžtas “debesų” technologijos aktualumas ir nauda, leidžiančios sumažinti bendrąją nuosavybės kainą, riziką ir didinančios sistemų lankstumą.

„LS Retail“ pardavimų vadovė Katja Ocvirk skaitė net du pranešimus „Ar išpildote mobiliųjų pirkėjų lūkesčius?” ir „Ar kontroliuojate savo verslą?”. Jų metu vaizdžiai ir nuodugniai aptartos augančių mobiliųjų apsipirkimų ir lojalumo galimybės bei būtinybė į šį procesą žiūrėti kompleksiškai, dėmesį telkiant į individualų priėjimą ir maksimaliai individualizuotus pasiūlymus potencialiems pirkėjams. Taip pat viešnia iš Slovėnijos pristatė naują kompanijos „LS Retail“ produktą LS BI.

Mindaugas Sinkevičius iš ISM bendrai apžvelgė rinkodaros tendencijas mažmeninėje prekyboje, o norvegų kompanijos September BI generalinis direktorius Øyvind Stige pristatė Baltijos šalyse dar kiek šviežią pelningumo didinimo metodiką – parduotuvių lyginamąją analizę ir vidinę konkurenciją.

 „CashGuard” regiono vadovas Marko Ahokas akcentavo efektyvaus grynųjų pinigų suvaldymo problemą ir supažindino su technologinėmis priemonėmis, kurios leidžia ne tik gerokai pagreitinti ir optimizuoti grynųjų pinigų valdymo procesus, bet užtikrinti aukštą jų saugumą, leidžiantį apsidrausti nuo galimų vagysčių ir kitokių grynųjų praradimų.

Šis “Baltic Retail Forum” buvo pirmasis tokio tipo renginys, ateityje planuojama, jog forumas išaugs į kasmetinę tradiciją. Dėkojame visiems susirinkusiems dalyviams ir nekantriai lauksime jūsų kituose „New Vision Baltija“ organizuojamuose renginiuose ir naudinguose seminaruose.

Atgal į sąrašą
Į viršų